Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سپهر فر ظهر سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی که به منظور هماهنگی برای اجرای مطلوب پروژه توسط شرکت‌های مجری و کارشناس مسئولان استانی و اجرایی پروژه برگزار شد، لازمه اجرای موفق طرح را در هماهنگی کارشناسان سازمانی و ستادی با شرکت‌های مجری دانست و تاکید کرد: کارشناسان مسئول در این پروژه، باید در عرصه حضور فعال داشته و پروژه را با نظارت و ارزیابی دقیق شرکت‌ها به صورت بهینه اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز پروژه از سال ۹۳ اظهار کرد: طرح استقرار کشاورزی پایدار با هدف احیای دریاچه ارومیه در سطح شهرستان‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه واقع در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و کردستان با حمایت مالی دولت ژاپن، برنامه عمران سازمان ملل متحد undp، مدیر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران و سازمان جهاد کشاورزی و حفاظت محیط زیست در سه استان فوق الذکر در سطح باغات و مزارع با اجرای تکنیک‌های کاهش مصرف آب توسط شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای در حال برگزاری است.

سپهرفر افزود: فاز یک این طرح در شهرستان ارومیه نیز از سال ۹۳ شروع شده و در حال حاضر فاز ۷ آن در حال اجرا می‌باشد که در ۵ روستای اصلی و ۴ روستای ادامه فازهای قبلی با نظارت کمیته فنی مدیریت جهاد کشاورزی ارومیه و بخش‌های اجرایی، زیر نظر کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی به اجرا در می‌آید.

این طرح تا کنون در سطح حدود ۴۰ روستای شهرستان ارومیه با هدف کاهش ۴۰ درصدی مصرف آب کشاورزی، کاهش ۳۰ درصدی مصرف کود و سموم شیمیایی، کاهش ۲۰ درصدی آلاینده‌های کشاورزی و افزایش حداقل ۲۰ درصدی درآمد کشاورزان در حال اجرا بوده و تا سه سال دیگر ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5188270

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی دریاچه ارومیه کشاورزی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق صددرصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه پنج خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان