Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت:  با آغاز موج چهارم کرونا و قرمز شدن ۳۰۰ شهر در کشور و ۱۶ شهرستان گیلان، تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی بین شهرستان‌های استان ممنوع است.

او ،  با اشاره به اینکه در محور‌های ورودی شهر‌ها پلیس از ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌کند، افزود: پلیس راه گیلان مبادی ورودی استان در آستارا، رودبار و چابکسر را نیز مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان همچنین ، تصریح کرد: تردد خودرو‌های حامل مواد غذایی و مواد سوختی، آمبولانس و خودرو‌های دارای مجوز تردد در محور‌های ورودی و خروجی گیلان آزاد است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد پلیس راهور خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عقدایی افزود: نسبت کل تردد فروردین سال ۱۴۰۳ در محور‌های استان نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش یافته است. در حالی که همین آمار نسبت به وضعیت مشابه در سال ۱۴۰۲، افزایش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی درباره سرعت متوسط خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان در فروردین ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۵ کیلومتر بوده که در محور‌های میبد - یزد و سه راهی سورمق - ابرکوه و مهریز - منشاد بالاترین سرعت به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت تردد وسایل نقلیه سنگین به مجموع تردد‌ها ۲۶ درصد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد
  • محور قدیم کندوان در حوزه البرز مسدود می شود