Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:13:04 GMT

اعلام قیمت زولبیا و بامیه در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۹۲۶

اعلام قیمت زولبیا و بامیه در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عبدالله زاده  رئیس اتحادیه قنادان تبریز گفت: قیمت عرضه هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در قنادی‌های تبریز و حومه ۴۰ هزار تومان و درجه دو ۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

عبدالله زاده افزود: هر کیلو بامیه تنوری یا هندی و نان شیرینی رمضان هم ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت افزایش قیمت شیرینی‌های مخصوص رمضان را کمبود و افزایش قیمت مواد اولیه عنوان  کرد و گفت: کلیه تولیدات صنف قنادان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تهیه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

او گفت: تولید هر گونه زولبیا و بامیه در خارج از مغازه‌ها و کارگاه‌ها ممنوع است و با حمل و نقل آن به قنادی‌ها نیز برخورد و متخلفان جریمه می‌شوند.

رئیس اتحادیه قنادان تبریز از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا ۳۵۲۳۹۶۹۵ به این اتحادیه اطلاع دهند.

حدود هزار و ۲۰۰ قنادی در شهرستان تبریز فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس اتحادیه قنادان قیمت زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان جنوبی، مسئول تعاون روستایی سربیشه گفت: با ورود اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان در خصوص خرید توافقی زرشک و پیرو تصویب نامه اتاق اصناف کشاورزی شهرستان در خصوص قیمت گذاری زرشک تازه، قیمت‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ برای هر کیلوگرم زرشک تازه ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان به نفع زرشک کاران افزایش یافت.


ضیایی افزود:هر کیلوگرم زرشک بین ۲۷ تا ۳۰ هزار تومان به فروش رسید.


وی گفت: حدود ۱۰۰ تن زرشک به ارزش بیش از ۲میلیارد تومان از زرشک کاران به مرکز خرید اتحادیه تحویل و تمامی مطالبات زرشکاران براساس توافق صورت گرفته بین آنان و اتحادیه تعاون روستایی پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • قیمت سکه امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۲۷ فروردین +جدول
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • کاهش قیمت در بازار طلا و سکه
  • قیمت سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳