Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید از ظرفیت ها در شرایط جدید و ویژه ی کرونایی برای دانش افزایی بیشتر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در مجمع انتخاباتی استان زنجان گفت: زنجان قطب ووشو کشور است و انتظارات از این استان بالاست.

حتی در دوران کرونا همواره با رعایت پروتکل ها فعال بوده ایم و برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در آبان و آذر برگزار خواهد شد آماده می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ما باید از ظرفیت ها در شرایط جدید و ویژه ی کرونایی برای دانش افزایی بیشتر استفاده کنیم. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتظارات صدیقی رئیس فدراسیون ووشو مجمع انتخاباتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد