Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رکورددار دو ۴۰۰ متر با مانع ایران گفت: سطح رقابت‌ها در ایران پایین است و دوست دارم با ورزشکاران برتر در مسابقات جهانی رقابت کنم تا بتوانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذارم.

مهدی پیرجهان در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا در مشهد اظهار کرد: ۴۰ نفر نخست رنکینگ جهان به المپیک راه پیدا می‌کنند که با توجه به قرار گرفتن در رنک ۲۴ جهان توانستم به المپیک توکیو راه یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا ۴۰ صدم با رکورد المپیک فاصله دارم. در ایران تنها هستم و با نفر بعدی فاصله زیادی دارم. در رشته من سطح رقابت‌ها در ایران پایین است و دوست دارم با ورزشکاران برتر در مسابقات جهانی رقابت کنم تا بتوانم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم.

وی در خصوص برنامه خود تا المپیک توکیو خاطرنشان کرد: تقریبا تا المپیک ۶ تا ۷ گام دیگر خواهم داشت. فقط در یک تورنمنت داخلی که مسابقات قهرمانی کشور است حضور خواهم یافت. تمام تلاشم این است تا نتایج خوبی رقم بزنم و امتیازم را در رنکینگ افزایش دهم. در حال حاضر تمام فکر و ذهنم راه‌یابی به فینال مسابقات المپیک است. پس از دو ماه توانستم جواز حضور در مسابقات لیگ الماس قطر را کسب کنم و می‌توانم پیش از المپیک در این مسابقات هم شرکت کنم. 

رکورددار دو ۴۰۰ متر با مانع در ایران ادامه داد: از فدراسیون دوومیدانی بابت برگزاری این رویداد بین‌المللی تشکر می‌کنم. سطح مسابقات در برخی از رشته‌ها بالا بود. باید تیم‌های بهتری در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی از کشورها از حضور در این مسابقات منصرف شدند.

پیرجهان افزود: امیدوارم برگزاری این شکل از مسابقات در مشهد و ایران ادامه یابد و ورزشکاران بیشتری در این پیست مدرن به رقابت بپردازند و رکوردهای خود را ارتقا دهند. امیدوارم مسابقات برون مرزی به زودی آغاز شود و در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنم.

وی در خصوص نحوه حمایت‌های فدراسیون یادآور شد: تاکنون هر درخواستی که داشته‌ایم با حمایت فدراسیون روبه رو شده‌ و مشکلی نداشته‌ایم. امیدوارم این حمایت‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد. المپیک جای کوچکی نیست و هر ورزشکاری سال‌ها تمرین می‌کند تا بتواند در المپیک هنرنمایی کند. فدراسیون باید نگاه ویژه‌ای به المپیکی‌ها داشته باشد. امیدوارم سهمیه دوومیدانی ایران در المپیک توکیو بیشتر شود و بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مهدی پیرجهان مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897683

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد