Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:08:33 GMT

یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۱۷۳

یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی آمریکایی بامداد سه‌شنبه از وقوع تیراندازی در یک دبیرستان در شهر «ناکسویل» واقع در ایالت تنِسی خبر دادند.

شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» در خبری فوری ضمن اشاره به اینکه هنوز تعداد دقیق تلفات یا مجروحان این مشخص نیست، نوشت: «چند نفر از جمله یک افسر پلیس در این تیراندازی هدف قرار گرفته‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ناکسویل نیز با بیان اینکه در حال بررسی این حادثه است، از مردم خواست که به محل تیراندازی نزدیک نشوند.

در گزارش‌های تکمیلی که از این خبر منتشر شد، آمده است که دانش‌آموز تیرانداز خود را در سرویس بهداشتی حبس کرده و در حالی که دو مأمور پلیس از او می‌خواستند که خود را تسلیم کند، به سمت آنها شلیک کرد.

در پی این تیراندازی مجدد، یکی از مأموران پلیس زخمی شد و دیگری به سمت دانش‌آموز شلیک کرده و او را از پای درآورد.

«ایو توماس» رئیس‌پلیس ناکسویل در نشست خبری با بیان اینکه حال مأمور پلیس زخمی‌شده، وخیم است، گفت دانش‌آموز تیرانداز نیز بر اثر شلیک گلوله، کشته شده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

دو روز قبل نیز  پلیس ایالت تگزاس خبر داد که در جریان یک حادثه تیراندازی در بزرگراه «فورت ورث» دست کم یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر مجروح شدند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی آمریکا ناکسویل سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم

لحظاتی از شعرخوانی یک معلم در دیدار شب گذشته جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) را در این ویدئو ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!