Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:53:16 GMT

پخش ادامه «کلبه عموپورنگ» با آغاز ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۲۴۶

پخش ادامه «کلبه عموپورنگ» با آغاز ماه رمضان

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی پروژه، ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی کلبه عمو پورنگ به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه دو از سر گرفته خواهد شد.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: عموپورنگ برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. او که عاشق مردم بخصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته است از همان مزرعه برنامه‌اش را به روی آنتن ببرد.

داریوش فرضیایی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، آرش نوذری، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندی سعید امیرسلیمانی و محمدرضا داوودنژاد بازیگران این مجموعه هستند.

برچسب‌ها سعید امیرسلیمانی عمو پورنگ داریوش فرضیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سعید امیرسلیمانی عمو پورنگ داریوش فرضیایی سعید امیرسلیمانی عمو پورنگ داریوش فرضیایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • خبر‌هایی از توزیع نذری های نیمه رمضان در سمنان
  • استقبال امیر عبدالهیان از اسماعیل هنیه + فیلم | آغاز مذاکرات وزیر امور خارجه با رئیس دفتر سیاسی حماس
  • ادامه رکوردشکنی «حافظیه»
  • ثبت خاطرات نوروز و ماه رمضان با نماد‌های نوروزی در ناژوان
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • آغاز جشن رمضان در اردبیل