Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز مرحله هشتم کمک مؤمنانه در استان خبر داد و گفت: امروز در آستانه ماه مبارک رمضان، ۵ هزار بسته معیشتی تهیه شده که میان نیازمندان استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، هشتمین مرحله از نهضت کمک مؤمنانه با حضور  فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، در این مراسم با تقدیر از سخاوت مردم خیراندیش و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون بیش از 110میلیارد تومان انواع کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همکاری رده‌های بسیج، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای حمایتی، جمع آوری و در اختیار آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

وی افزود: امروز نیز در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، 5000 بسته معیشتی به ارزش 2.5میلیارد تومان تهیه شده که برای تحویل به خانواده‌های نیازمند به شهرستان‌های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نهضت مواسات و کمک مؤمنانه و همچنین طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تا زمانی که ویروس منحوس کرونا وجود دارد برای رفع نیازهای خانواده‌های آسیب دیده، ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراحل بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  و در پایان ماه ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) استان در این مراسم با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان، برخی از فضیلت‌های ماه ضیافت الهی را برشمرد.

وی، حمایت از فقرا و نیازمندان و سرپرستی از ایتام را از سنت‌های الهی و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) عنوان کرد و افزود: برگزاری مرحله هشتم کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری یکی از کارهای بسیار ارزشمند است که در راستای سیره معصومین وحمایت از نیازمندان برگزار می‌شود.

تداوم کمک مومنانه کرمانشاهی‌ها در ماه رمضان؛ 3000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود21 میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه در نطنز به نیازمندان اختصاص یافتتداوم رزمایش کمک مومنانه تا رمضان 1400 / 700 میلیارد ریال به نیازمندان ایلامی کمک شد

به گزارش تسنیم امروز چهارمین مرحله کشوری نهضت مؤمنانه با توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز شد، که مرحله هشتم در استان چهارمحال و بختیاری با ارسال 5هزار بسته معیشتی به شهرستان های 10 گانه اجرا گردید.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه قمربنی هاشم ع مؤمنانه در استان ماه مبارک رمضان بسته معیشتی کمک مؤمنانه مرحله هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری