Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:44:28 GMT

اقدام‌های آمریکا در دریای سیاه تحریک‌‌آمیز است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۳۷۱

اقدام‌های آمریکا در دریای سیاه تحریک‌‌آمیز است

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، روسیه امروز -‌سه‌شنبه- به آمریکا هشدار داد که ناوهایش را «به‌خاطر صلاح خودش» از کریمه دور نگاه دارد.

«سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که حضور ناوهای آمریکا در دریای سیاه اقدامی تحریک‌آمیز است. 

وی همچنین به ناوهای آمریکایی در این منطقه هشدار داد که فاصله خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که احتمال وقوع حوادث نامشخص بسیار بالا است. 

ریابکوف افزود: «ناوهای آمریکایی هیچ کاری در نزدیکی سواحل ما ندارد و این اقدام‌ها آشکارا تحریک‌آمیز است. آن‌ها می‌خواهند قدرت ما را چک کنند و در این کار موفق نخواهند شد.» 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا سرگئی ریابکوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج دریای خزر

سازمان هواشناسی کشور از افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های شمالی طی فردا تا چهارشنبه (۷ تا ۸ فروردین) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی‌رنگ از افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریا در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های شمالی از عصر فردا تا چهارشنبه ( ۸ فروردین) خبر داده و آورده است: افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده ۲۴ تا ۳۶ نات (گاهی بیش از ۴۰ نات) و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۱.۷ متر در سواحل و بیش از ۲ متر در فراسواحل طی فردا (۷ فروردین)‌ در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران و چهارشنبه (۸ فروردین) مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان در دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

از این رو خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به قفس‌ها و احتمال پاره شدن تورهای صیادی، احتمال خسارت به قایق و شناورهای کوچک، آسیب به شناورهای سبک و اختلال در فعالیت‌های ساحلی و فراساحل و احتمال خسارت به تاسیسات دریایی وجود دارد بنابراین سازمان هواشناسی کشور نسبت به منع فعالیت‌های شیلاتی و تفریحی، منع تردد شناورهای سبک، منع ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر، منع فعالیت‌های پشتیبانی صنایع فراساحل و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛هشدار هواشناسی برای سواحل دریای خزر
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • هشدار هواشناسی:وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • ◄ مزیت اتصال دریای خزر به دریای سیاه؛ اتصال به دریای مدیترانه و ایجاد خط کشتیرانی
  • هشدار هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج دریای خزر
  • نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان/ تقابل جنگنده های روسیه با بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز دریای «بارنتز»/ حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه/ بالا بردن سطح هشدار تروریستی در سراسر فرانسه