Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:23:00 GMT

آغاز واکسیناسیون کرونا برای کارکنان زندان‌ها در فارس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۴۳۵

آغاز واکسیناسیون کرونا برای کارکنان زندان‌ها در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل زندان‌های فارس از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کوید۱۹ با هدف واکسینه کردن کادر بهداشت و درمان و سایر کارکنان این اداره کل خبر داد.

اسحاق ابراهیمی گفت: با پیگیری و اهتمام اداره کل زندان‌های فارس مبنی بر اختصاص واکسن کوید ۱۹ برای کادر درمان زندان‌های شیراز، با توجه به ماهیت شغلی آنان و به منظور پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری مذکور، با حضور تیم مجرب واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیراز تزریق واکسن در بیمارستان شهید لاجوردی زندان مرکزی شیراز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل زندان‌های فارس، ابراهیمی افزود: در اولین مرحله تعداد ۵۰نفر از کادر بهداشت و درمان زندان‌های شیراز واکسینه شدند و انجام واکسیناسیون برای سایر کارکنان نیز با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل زندان‌های فارس ادامه داد: با تعامل انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با توجه ویژه به اینکه امکان دارد برخی از زندانیان در بدو ورود به زندان ناقل و نیاز به درمان داشته باشند و از آنجا که درمان زیر نظر پرسنل مجرب بهداشت و درمان زندان‌ها انجام می‌شود لذا این واکسن برای حفظ ایمنی کارکنان و ارتقای خدمات به زندانیان در نظر گرفته شده و در سایر زندان‌ها این روند بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آغاز واکسیناسیون کرونا سازمان زندان ها فارس همه باهم علیه کرونا زندان های فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در دومین همایش بیماری سلیاک در این شهرستان از خانواده‌های دارای فرزند سلیاکی خواست برای دریافت کارت شناسایی و بهره مندی از بسته‌های حمایتی دولت به دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

این همایش امروز و همرمان با چهارمین روز از هفته سلامت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار شد.

بیماری سلیاک مشکل خود ایمنی است که به پوشش روده کوچک آسیب می‌رساند. گلوتن که پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار است نشانه‌های این بیماری را تحریک می‌کند.

در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری سلیاک وجود ندارد به همین دلیل افراد مبتلا به این بیماری باید از رژیم غذایی پیروی کنند که گلوتن در آن کاملاً محدودشده باشد.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۳۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد