Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همکاری مدیران پنج دستگاه آموزشی جهت پیگیری امور مربوط به خدمات‌رسانی آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: با اجرای برنامه‌ها و افزایش تعامل بین بنیاد با دستگاه‌ها، شاهد ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های «آموزش و پرورش»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «علوم، تحقیقات و فناوری»، «دانشگاه آزاد اسلامی» و «مدیریت حوزه علمیه» دیدگاه و نقطه نظرات خود را در این خصوص و در مورد برگزاری پنجمین جشنواره بیان کرده و ابراز امیدواری کردند در سال ۱۴۰۰ با برنامه‌ریزی مدون گام‌های مهم و اساسی در جهت بهبود وضعیت علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته شود.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی؛ با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در تیرماه سال جاری به‌صورت مجازی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شاهد و ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابرهیم صفری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه کار کردن در مجموعه شهرداری جرأت می‌خواهد، اظهار کرد: برخی مدیران باید با اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات منطقه تلاش مضاعف کنند.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی نظامی، ارزشمند و مدبرانه در تنبیه رژیم جعلی و کودک صهیونیست گفت: هرچند در کشور ما مشکلات اقتصادی وجود دارد اما مردم کشور ما قدردان این اقدام به موقع و بازدارنده هستند.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: تحقق «وعده صادق» مطالبه خود مردم بود که بعد از این اقدام نظامی شاهد شادی و خوشحالی مردم ایران و همچنین مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بودیم.

صفری ضمن قدردانی از تلاش شهردار اردبیل در آزاد سازی باغ شریعت، افزود: همواره شهروندان از تأخیر در بررسی پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ گله مند هستند، اینکه نتیجه بررسی این پرونده‌ها بیش از ۵ ماه طول بکشد مغایر با فصل کاری محدود اردبیل است و بارها به آن تاکید شده تا در بررسی این پرونده‌ها تسریع شود.

وی با انتقاد از این موضوع که بازگشایی پل داروپخش بیش از سه سال است که بلاتکلیف مانده است و ترافیک در این محدوده واقعاً برای اهالی یک معضل است، افزود: اینکه یک روز صحبت از توافق با مالکان می‌کنیم و یک روز دیگر صحبت از نتیجه ماده ۹ می‌کنیم، درست نیست، مردم آگاه هستند و نباید با آبرو و اعتبار خود بازی کنیم.

عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: مدیران می‌توانند با اختیاراتی که دارند مشکلات این منطقه را رفع کنند که اگر در شهرداری کار و فعالیت قانونی و به درستی انجام شود و هیچ خیانتی در آن نباشد قطعاً هیچکس فعالیت انجام شده را بازخواست نخواهد کرد.

ضرورت بازگشایی خیابان‌ها و معابر مناطق حاشیه شهر

صفری با اشاره به بلاتکلیف بودن پرونده‌های مشارکتی و سرمایه گذاری گفت: این پروژه‌ها کلنگ زنی شده و عقد قرارداد شده اما همچنان بلا تکلیف مانده و هیچ‌گونه عملیات اجرایی را شاهد نیستیم.

وی با تاکید بر بازگشایی خیابان‌ها و معابر در مناطق حاشیه شهر افزود: تا زمانی که نتوانیم از صاحبان املاک حمایتی انجام دهیم نمی‌توان تعریضی را در این محلات انجام داد.

عضو شورای شهر اردبیل تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور را تبریک گفت و افزود: با تصویب این طرح و ابلاغ آن به زودی شاهد توسعه یکپارچه شهر خواهیم شد که از خداوند می‌خواهیم توفیق خدمت خالصانه در عمل را به همه ی ما عطا کند.

کد خبر 6084667

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود