Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در یک پیام توئیتری حامیان متجاوزان سعودی در یمن را مخاطب قرار داد.

او در این پیام توئیتری توصیه کرد: «یک پند برای کسانی که با متجاوزان همکاری می‌کنند؛ بدون شک می‌دانید آنچه را که دیروز می‌پذیرفتیم، دیگر امروز نمی‌پذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تصمیم برای عفو عمومی تا آخر باقی نخواهد ماند و گذشت، عفو و استقبال از بازگشتگان پیش از آزادسازی مأرب تا پس از آزادسازی آن ادامه نخواهد یافت. از این رو باید از الآن وضعیت خود را اصلاح کنید.»

پیشتر اعلام شد در پی استقبال و حمایت مرکز ملی رسیدگی به امور یمنی‌هایی که از ائتلاف سعودی جدا می‌شوند، پیوستن چنین افرادی به نیروهای یمنی افزایش یافته است. این افراد پس از ورود به صنعا در صورت تمایل می‌توانند در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی با متجاوزان بجنگند و در غیر این صورت می‌توانند زندگی عادی و امنی داشته باشند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات یمن ائتلاف سعودی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.   وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.   الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.   رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.   وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • رهبر انصارالله: آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • آل سعود قرآن را برای جلب رضایت رژیم صهیونیستی تحریف می‌کند
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)