Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:18:05 GMT

جوابیه رییس بنیاد مستضعفان به مجلس قرائت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۶۵۹۷

جوابیه رییس بنیاد مستضعفان به مجلس قرائت شد

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جوابیه ای به مجلس تاکید کرد رویه اینجانب در تعامل بر قوای سه گانه همواره بر مبنای سیاست تعامل حداکثری استوار است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علی کریمی فیروزجایی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه 24 فروردین جوابیه رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را به شرح ذیل قرائت کرد:

با عنایت به تذکر شفاهی دو تن از نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، صرف نظر از تعابیر ناروا و غیراخلاقی که نسبت به شخص اینجانب، از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی بیان شد، صرفا از باب ضرورت تنویر افکار عمومی و نمایندگان محترم در مقام استیفای حقوق قانونی و دفاع از جایگاه و شأن نهادی دستگاه های متبوع، مطالب زیر را معروض داشته و استدعا دارم دستور فرمایید بر اساس ضوابط قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی قرائت شود:

 

۱- رویه اینجانب در تعامل با قوای سه گانه در سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی همواره بر مبنای سیاست تعامل حداکثری استواری بوده به نحوی که از شروع فعالیت مجلس یازدهم ضمن دیدار با رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم هیأت رئیسه، دیدارهای جداگانه ای با بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان صورت گرفته و مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در حدود امکانات و مقدورات این نهاد نیز رسیدگی و مساعدت لازم به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۲- طی ۴ جلسه حضور در کمیسیون های تخصص اقتصادی، اجتماعی، عمران و صنایع ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف فعالیت های این نهاد، راهکارها و پیشنهادات قانونی به منظور تسریع و تسهیل در اجرای مأموریت اصلی این نهاد مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی و اقتصادی در مناطق محروم و کمتربرخوردار سراسر کشور، با اولویت مناطق هدف را ارائه و الزامات قانونگذاری به منظور لحاظ در برنامه راهبردی چهار ساله مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

 

۳- این نهاد کماکان فرصت بهره مندی از نظرات، انتقادات و پیشنهادات و بینش و درک جامع نمایندگان محترم نسبت به مسائل و مشکلات مناطق محروم کشور را مغتنم دانسته و اطمینان خاطر می دهد در سال جاری نیز در راستای تحقق عملی شعار سال به منظور پشتیبانی از حوزه تولید و رفع موانع با همدلی و تعامل سازنده روابط فی مابین بیش از پیش تقویت خواهد شد.

 

بدوا از حسن عنایت اعضای هیأت رئیسه و یکایک نمایندگان مجلس شورای اسلامی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد

با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع سیل در کنار استانداری و سایر دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی به کمک مردم آسیب دیده از سیل شتافت.

با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان و سرپرست بنیاد علوی، ۲ هزار بسته مواد غذایی برای امداد رسانی به هموطنان عزیز تدارک دیده و ارسال شده است که ۲ هزار بسته مواد غذایی انواع حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و … می‌باشد که مقرر شده است با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری کرمان، تحویل فرمانداری جیرفت شود.

بارش‌های باران در مناطق جنوبی و شرق استان کرمان سبب ساز سیلاب و خسارت‌های مادی به اهالی این خطه از کشورمان شده است که زندگی عادی مردم را مختل کرده و عمده ساکنان مناطق درگیر سیل در استان کرمان در بخش‌های کشاورزی و دامداری مشغول هستند و سیل، سرمایه و مال آنان را با خسارت جدی روبه رو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم