Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وضعیت ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد زیاد مورد رضایت مردم شهر و روستا نیست تا جایی که دیگر دلشان برای نبود تلفن تنگ نمی‌شود، چون برقی نیست که سیستم ارتباطات این مناطق فعال باقی بماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، توسعه فضای ارتباطات و اطلاعات در دنیا تغییرات زیادی را در زندگی بشر بوجود آورده تا جایی که هر روز شاهد توسعه ابزارهای در این بخش هستیم و دیگر وسایل ارتباطی اولیه از جمله تلفن زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت ارتباطات در کهگیلویه و بویراحمد زیاد مورد رضایت مردم اعم از شهری و روستایی نیست تا جایی که دیگر دلشان برای نبود تلفن ثابت لک می‌زند ولی زیرساخت‌های فنی برای روی آوردن به این وسیله ارتباطی آسان و کم هزینه فراهم نیست.

تلفن ثابت در مناطق بسیاری از جمله روستاهای برد پهن و مورغم زیلایی، سرتنگ رواق، ده برایی، آبمورد و ...چمع آوری شده که هم اکنون جای سوال بوده که آیا برای برقراری مجدد تلفن ثابت این مناطق زیرساخت‌های فنی گذشته وجود دارد یا خیر.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ناپایداری شبکه برق در مناطق روستایی سبب قطع تلفن می‌شود که در این شرایط باید ظرفیت باطری مراکز و سایت‌ها را افزایش داد زیرا این مهم دردسر ساز بوده و شرایط را برای سرقت از مسیرهای فیبر نوری فراهم می‌کنند.

برق مخابرات رفت
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم می‌گوید: با توجه به تکنولوژی وایرلس استقبال چندانی در کل کشور از تلفن فیکس به عمل نمی‌آید و اقبال عمومی به سمت استفاده از تلفن همراه روز به روز بیشتر می‌شود به طوری که ما در استان  بیش از یک میلیون و 300 هزار تلفن همراه اول داریم بدون ایرانسل و رایتل در حالی که تعداد تلفن فیکس کمتر از 100 هزار شماره است.

محمد هادی امیری افزود: تلفن‌های ثابت روستاها را با توجه به اینکه روستاییان استقبال نکردند و مرتب مورد سرقت واقع می‌شدند در زمان مدیران گذشته جمع‌آوری شدند و به آنها تلفن    GSM با قابلیت موبولیتی دادند و هم اکنون نیز آماده ارائه خدمات هستیم.

وی با اشاره به ناپایداری شبکه برق، ادامه داد: در این زمینه باید شرکت توزیع نیروی برق پاسخ دهند و واقعیت امر این است که  یکی از نا پایدارترین شبکه‌های برق را داریم اگرچه در مرکز بخش‌ها و دهستان‌ها باطری و موتوربرق داریم.

وزارت ارتباطات درباره کلاب هاوس مرتکب تخلف محرز شد/ فرار به جلو وزیر ارتباطات برای گرفتار نشدن در پنجه دستگاه‌های قضایی و نظارتیعدم مسئولیت پلتفرم های خارجی در کشور/«تولید محتوا» محوری‌ترین مؤلفه ایجاد ارتباطات اجتماعی در فضای مجازیفضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| 6 تکلیف قانونی وزارت ارتباطات برای حمایت از پیامرسان های داخلی

امیری خاطرنشان کرد: متاسفانه سایت‌ها مرتب مورد سرقت واقع می‌شوند  و باطری آنها و همچنین ترانس برق و شبکه را سرقت می‌کنند و با توجه به اینکه در گذشته میسرهای فیبر نوری در استان اجرا نشده از جمله مسیرهای پشتیبانی  قطعی‌های مقطعی داریم که تلاش می‌کنیم به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • تلفن ثابت سازمانی
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان