Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مهدی عسگری» ‌در صحن علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود با اشاره با خرابکاری در سایت شهید احمدی روشن نطنز گفت: ما با مذاکره مخالف نیستیم اما تجربه تاریخی نشان می‌دهد تنها مذاکره ای ثمربخش است که از سر قدرت، عزت و حکمت انجام شود.

نماینده مردم کرج با تاکید بر اینکه در دنیای امروزی حق گرفتنی است، ‌افزود: همانطور که مولایمان فرمود حق جز با صلابت و جدیت به دست نمی‌آید؛ ما با مذاکره‌ای که منافع ملت را استیفا کند موافقیم اما مذاکره در سایه تهدید و تخریب چه مفهوم و نتیجه‌ای در بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس حقوق بین الملل، اقدام علیه تاسیسات هسته‌ای کشورها ممنوع بوده و در زمره جنایت علیه بشریت است، ‌ اظهار داشت: در دنیای چپاول و سلطه جویی راهی جز تولید قدرت نداریم و قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها یکی از ابزارهای قدرت برای کشور بوده تا دست دولت را در مذاکرات پر کند و مجلس در این قانون بر لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه تاکید کرده است.

وی ادامه داد: ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد از جمله اقدامات این مسیر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید، نگاه به درون و تقویت توان داخلی از طریق بهره برداری حداکثری از منابع، معادن و ظرفیت های بلااستفاده، توسعه ارتباط هوشمند با کشورهای همسایه، توجه به کشورهای محور مقاومت و غیرغربی و در یک جمله تمسک به مکتب شهید سلیمانی است.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز تاکید کرد: در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، مهمترین موانع بر سر راه تولید و پیشرفت کشور تفکر وابسته و دلبسته به غرب، تورم و تکثر قوانین و مقررات، مجوزهای کسب و کار از حیث تاخیرهای موجه، رفتارهای تبعیض آمیز، استعلام های مکرر و عدم شفافیت است.

عسگری اهتمام در حذف بروکراسی زائد و مقررات زدایی را یک ضرورت فوری دانست و خاطرنشان کرد: گام مهم دیگر تمرکز کامل و عملی بر درگاه ملی مجوزهای کشور است به عنوان مرجع اصلی فعالان اقتصادی برای اعتلا و اقدام نسبت به راه اندازی کسب و کار جدید است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کرج مجلس شورای اسلامی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کرج اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!