Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوسازی و تغییر مدل ورزشگاه تیم فوتبال رئال مادرید برای این باشگاه هزینه‌ای هنگفت به همراه دارد که پرداخت کامل آن سه دهه به طول خواهد انجامید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، هزینه نهایی پروژه نوسازی و مرمت ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که از سال گذشته آغاز شد، به رقمی نزدیک به 800 میلیون یورو می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه نوسازی خانه اصلی کهکشانی‌ها که شامل مدرن‌سازی نمای بیرونی ورزشگاه، مسقف کردن آن و افزودن یکسری امکانات رفاهی برای تماشاگران می‌شود، دقیقا 796.5 میلیون یورو هزینه در پی دارد که این رقم با اخذ تسهیلات از بانک‌های اسپانیایی تأمین می‌شود و بازپرداخت آن تا 30 سال آینده ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام آ اس؛ باشگاه رئال مادرید از تاریخ 30 جولای سال 2023 شروع به پرداخت اقساط مربوط به این تسهیلات خواهد کرد و سالانه 29.5 میلیون یورو خواهد پرداخت و این روند تا ماه جولای سال 2049 ادامه خواهد داشت.

هیئت رئیسه باشگاه رئال مادرید روز جمعه هفته گذشته طرح‌های مربوط به تغییر مدل ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به تصویب رساند که این پروژه حداقل سه سال و نیم به طول خواهد انجامید. هزینه‌های خالص مربوط به اجرای این پروژه 575 میلیون یورو می‌شود اما با احتساب سود 2.5 درصدی که طی 30 سال به این رقم تعلق می‌گیرد، پرداختی نهایی باشگاه رئال مادرید به 796.5 میلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.

مؤسسات Key Capital Partners، جی‌پی مورگان، بانک آمه‌ریکا مریل لینچ، بانک سانتاندر، سوسیته خنراله و کایسکا بانک شرکای تجاری رئال مادرید در اجرا پروژه نوسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند.

پِرِس برای 4 سال دیگر رئیس رئال مادرید ماند

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید باشگاه رئال مادرید میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲