Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوساله نر زنده ۴۴ هزار تومان است، گفت: قیمت گوشت گوساله برای مصرف کننده نباید از ۱۲۰ هزار تومان بیشتر باشد.

سید احمد مقدسی با اشاره به اینکه از آذرماه ۱۳۹۹ روند توزیع نهاده‌های دامی بهبود یافته است، افزود: در حوزه دامداری‌های صنعتی و شیری خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین نهاده نداریم اما دامداری‌های سنتی، روستایی و پرواربندی‌ها در این زمینه با مشکل مواجه هستند و توزیع نهاده برای آنان به اندازه کافی انجام نمی‌شود و به همین دلیل گله مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه مسئولان باید با این دامداری‌ها تعامل بیشتری داشته باشند، درباره هزینه‌های تولید نیز اضافه کرد: تنها سه نهاده کنجاله سویا، ذرت و جو با نرخ دولتی به دست ما می‌رسد و سایر نهاده‌ها از جمله یونجه، کلش و ذرت علوفه‌ای افزایش قیمت زیادی داشته‌اند ضمن اینکه در بخش‌های دیگر از جمله دستمزدها نیز با افزایش مواجه بوده‌ایم.

مقدسی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم یونجه به ۴۴۰۰ تومان، کلش به حدود ۲,۸۰۰ تومان و ذرت علوفه‌ای به بیش از ۱,۱۰۰ تومان رسیده است، گفت: در سال گذشته قیمت این محصولات به ترتیب ۲۵۰۰ تومان، ۱,۵۰۰ تومان و ۸۰۰ تومان بوده است که بر این اساس قیمت تمام شده تولید نیز تغییر خواهد کرد اما هنوز قیمت جدید را محاسبه نکرده‌ایم و به محض محاسبه آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت ذرت بخش خصوصی نهاده های دامی گوشت گوساله گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند

  میثاق دست‌پاک  بیان کرد: ۳۹۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی با حضور نماینده دادستان، دامپزشکی و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر معدوم‌سازی شدند.
 
وی افزود: شهروندان هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای فرآورده‌های خام دامی توجه داشته باشند.
 
 این مسئول ادامه داد: مردم باید فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز زیر نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.
 
 وی با توصیه به اجتناب اکید از خرید گوشت و لاشه‌هایی که در کنار معابر و جاده‌ها به‌صورت غیرمجاز کشتار می‌شوند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی این موارد را به سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات ۱۹۰ اطلاع دهند تا برخورد قانونی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • شهروندان از خرید گوشت کنار معابر و جاده پرهیز کنند