Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:22:41 GMT

صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل مس سونگون

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۱۵۱

صف آرایی فوتسالیست های کراپ مقابل مس سونگون

تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه مسابقات لیگ برتر مقابل مس سونگون ورزقان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته پنجم از دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود که تیم فوتسال کراپ الوند در بازی خانگی خود از مس سونگون ورزقان پذیرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی سالن یادگار امام الوند برگزار می شود که نماینده استان با احتساب برد هفته گذشته مقابل فرش آرای مشهد از انگیزه های بالایی برای پیروزی برخوردار است.

شاگردان رضا لک در تیم فوتسال کراپ الوند در صورت کسب سه امتیاز حساس دیدار مقابل مس سونگون بدون احتساب سایر نتایج می توانند صدرنشینی خود را در جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کنند.

تیم کراپ الوند در حال حاضر با به دست آوردن دو پیروزی ، یک تساوی و قبول یک شکست و کسب ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل پایین نسبت به تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین کراپ الوند مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون پس از مصدومیت مچ پا در بازی دوستانه 1-0 اسکاتلند مقابل ایرلند شمالی در همپدن پارک، به لیورپول بازخواهد گشت تا تحت معاینه قرار بگیرد.

رابرتسون 30 ساله، پس از تحمل خطای خشن ترای هیوم در نیمه اول، نتوانست به بازی ادامه دهد و لوئیس فرگوسن از بولونیا جایگزین او شد. استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند پس از بازی گفت:"ما وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. او به باشگاه خود بازخواهد گشت و آن‌ها او را مورد معاینه قرار می‌دهند. امیدوارم او به زودی برگردد."

مصدومیت رابرتسون یکی از نگرانی‌های اصلی یورگن کلوپ در آستانه از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر در روز یکشنبه خواهد بود. لیورپول در اولین بازی پس از فیفادی باید از برایتون میزبانی کند. در فاصله 10 هفته تا پایان لیگ، لیورپول تنها از نظر تفاضل گل از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر است.

رابرتسون در اواخر ژانویه پس از 3 ماه و نیم دوری به دلیل دررفتگی کتف در جریان شکست 2-0 اسکاتلند در مرحله مقدماتی یورو مقابل اسپانیا، به میادین بازگشته بود‌‌. او در این فصل تنها 15 بار برای لیورپول در لیگ برتر بازی کرده است.

رایان گراونبرخ، ابراهیما کوناته ، واتارو اندو، آلیسون بکر، الکساندر آرنولد و داروین نونیز جزو بازیکنان مصدوم لیورپول بودند که اکنون نام رابرتسون هم به این لیست اضافه شده است.

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • تیم های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان و عید نوروز در مهاباد مشخص شدند
  • تیم فوتسال افغانستان به پیروزی رسید