Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:58:58 GMT

مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۱۵۵

مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر» با محوریت نماز و نیایش‌های حضرت علی(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ از سوی ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اقامه نماز کشور، ‌ مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر با محوریت نماز و نیایش حضرت علی(ع) همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز حضرت امام علی علیه السلام و با بیانات حجت‌الاسلام بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور با اعلام برگزاری این مسابقه گفت: هر روز یک کلیپ و یک سؤال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی به‌آدرس https://zil.ink/namaz.ir ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

صالحی با اشاره به منبع این مسابقه گفت: منبع این مسابقه کلیپ‌های سخنرانی حجت‌الاسلام سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان «نماز امام علی(ع) » در ۳۰ قسمت کوتاه ۵ دقیقه‌ای با عناوین به استقبال ماه عبادت، امام علی علیه السلام اولین نمازگزار، بیان اهمیت نماز، اذان سرود آسمانی، شیطان و نماز، عشق به نماز، شهادت در مسجد، نماز کارگزاران، وصیت به نماز، نماز شب، نماز در میدان جنگ، گناه و نماز، قرآن و نماز و... و. از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

وی افزود: به‌ قید قرعه از برگزیدگان که پاسخ صحیح حداقل یک سؤال را ارسال کرده‌اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد که اسامی این برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد به‌نشانی  www.namaz.ir اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان جهت شرکت در مسابقه باید فقط عدد گزینه صحیح هر سؤال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

سؤالات روزانه ساعت ۱۰ صبح روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سؤال تا ساعت ۹ صبح روز بعد است.

صالحی در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌های نماز در ماه مبارک رمضان در ستادهای اقامه نماز استان‌ها گفت: پخش ویژه برنامه‌های نماز از طرق مراکز صدا و سیمای استان‌ها، توزیع و پخش تفسیر آیات نماز حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، برگزاری مسابقات رادیویی، تلویزیونی و کتابخوانی، برگزاری دوره‌های نماز ویژه مدیران و ائمه جماعت و همچنین برگزاری جشنواره‌های اذان ویژه دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های ستاد های اقامه نماز استان‌ها می‌باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز مسابقه پیامکی ستاد اقامه نماز کشور اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» که در ایام ماه مبارک رمضان در سطح کشور به اجرا درآمده است، روزانه مسابقه‌ای پیامکی در استان کردستان اجرا می‌شود.

سوالات این مسابقه پیامکی به صورت چهار جوابی است که علاقمندان به شرکت می‌توانند با ارسال عدد گزینه صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۸۸ در این مسابقه شرکت کنند.

روزانه به پنج برگزیده این مسابقات به قید قرعه ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

سوال روز شانزدهم:

کدام آیه مبارکه، به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟

۱_ آیه ۷ و ۸ سوره زلزال

۲_ آیه ۱۶۲ سوره انعام

۳_ آیه ۲۴ سوره طه

۴_ آیه ۹ سوره اسرا

کد خبر 6063434

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • سوال مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • سوالات مسابقه هفدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • سوالات مسابقه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • مسابقه پیامکی روز پانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در استان زنجان