Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ مصوب اقلام اساسی مورد نیاز از سوی خانوار در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاد تنظیم بازار در اطلاعیه‌ای نرخ مصوب اقلام اساسی سبد غذایی خانوار در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد:

کد خبر 486648.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقلام اساسی اقلام اساسی ماه رمضان نرخ مصوب اقلام اساسی ماه رمضان تغذیه در ماه رمضان قیمت خرما ماه رمضان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارع نیا افزود: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شد.

وی گفت: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۹ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر افزود: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شد.

زارع نیا با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ی تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰میلیون تومان  شد. 

وی افزود: که پرونده‌های تشکیل شده  برای  رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و دو واحد نیز با حکم تعزیرات حکومتی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس  گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفت و شهروندان می توانند برای  گزارش هر گونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها