Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حبیب الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد:۹۰درصد مشارکت داوطلبان در بخش سیل‌زده معمولان برای انتخابات شورا ، در نوع خود رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: تعداد ۲۹۸ مرد معادل ۸۶ درصد و ۴۳ زن معادل ۱۴ درصد برای تصدی  ۲۰۳ کرسی شوراهای اسلامی این بخش ثبت نام کردند.

بخشدار معمولان گفت: با توجه به پیش بینی ارتقاء بخش معمولان به شهرستان و ایجاد ۲ بخشداری جدید در ماه‌های آینده، دراین دوره، روستاهای واجد شرایط را ۲۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:خیل مشارکت داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها دربخش معمولان قابل پیش بینی نبود، اما با مدیریت و تلاش‌های صورت گرفته، موجب مشارکت ۹۰ درصدی داوطلبان شد.

موسوی یادآور شد:تا آخر وقت قانونی یعنی ساعت ۲۴ روز یک شنبه شاهدحضور داوطلبان در محل بخشداری معمولان برای ثبت نام بودیم که این یک رکورد بی سابقه می‌باشد.

وی افزود: امیداست باهم‌کاری عوامل اجرایی و نظارت در ۲۸ خرداد سال۱۴۰۰ انتخاباتی سالم ، پر شور و در خور و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم برگزارشود. 

بخشدار معمولان گفت :کار بررسی صلاحیت داوطلبان برابر برنامه زمان‌بندی و بر اساس قانون در هیات اجرایی بخش معمولان آغاز شد.

موسوی از همراهی وهم‌کاری اهالی روستاهای این بخش ،عوامل اداری و IT ثبت نام و اعضای هیات اجرایی و نظارت بخش معمولان درثبت نام داوطلبان قدردانی کرد.

گفتی است؛ ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ۲۸ خردادماه امسال هم‌زمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخشدار معمولان انتخابات شوراهای اسلامی شوراهای اسلامی سید حبیب الله موسوی بخش معمولان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌ آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

اینفوگرافیک آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان های کشور

براساس این آمار پرجمعیت ترین استان کشور در نوبت اول کنکور سراسری استان تهران با ۱۵۴ هزار و ۵۸ داوطلب و کم جمعیت ترین استان در این دوره از کنکور استان سمنان با ۱۰ هزار و ۶ داوطلب است.

کد خبر 6086261

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس