Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:14:42 GMT

بازرسان چشم بینای مردم در انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۷۳۶۰

بازرسان چشم بینای مردم در انتخابات هستند

استاندار قزوین گفت: بازرسان چشم بینای مردم در انتخابات هستند و باید از آرای مردم بخوبی صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه با اعضای کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: دشمنان ما از بدو پیروزی انقلاب بدنبال شرایطی بودند تا در تقابل با نظام جمهوری اسلامی از ابزارهای مختلف استفاده کنند و کشور را به چالش بکشانند و در ادوار مختلف خصومت خود را با تحمیل جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایوس کردن مردم. کمرنگ کردن انتخابات نشان دادند. 

وی افزود: رسالت امروز ما و شما امروز بسیار سنگین است و باید تلاش کنیم طبق فرموده مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کنیم.

استاندار تصریح کرد: در همه ادوار تاکید رهبری و دغدغه ایشان مشارکت حداکثری است و رمز بقای انقلاب و نظام و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بویژه مجامع جهانی حضور گسترده در این رویداد مهم است لذا تکلیف شرعی و اخلاقی همه ما در شرایط کنونی حضور موثر در انتخابات است.

جمالی پور اضافه کرد: همه باید از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و بدانیم دشمن درجه یک و رقیب اصلی ما اسراییلی است که از زمان شکل گیری این رژیم را تجاوزگر می دانیم و به دلیل توطئه هایی که علیه ما رقم میزند تا بر خاور میانه تسلط داشته باشد این دشمن را مشروع نمی دانیم.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی رژیم های موجود موروثی هستند و با حمایت قدرت استکباری در سلطنت مانده اند و با باج دهی جایگاه خود را حفظ کرده اند اما عرصه سیاست، شوخی بردار نیست و سرانجام دامن گیر ستمگران و مستکبران خواهد شد.

استاندار قزوین یادآورشد: رژیم های وابسته استکباری در دام بازی های استکباری افتاده اند و بزودی متوجه می شوند که بازی خطرناکی که در منطقه آغاز شده چه خسارتهایی به بار خواهد و جمهوری اسلامی با شناخت درست از مواضع دشمن همیشه منطقی حرکت کرده و امروز هم می دانیم اگر مشارکت مردم تضعیف شود فرصت های بیشماری برای دشمنان فراهم خواهد شدکه به ما آسیب خواهد زد.

جمالی پور اظهارداشت: انتخابات یکی از راه ها برای گرفتن فرصت از دشمن و افزایش اقتدار ملی است و انتخابات فرصت های جدیدی پیش رو می گذارد که هر چقدر رئیس جمهور با رای بالا انتخاب شود قدرت چانه زنی در عرصه بین المللی هم بیشتر خواهد شد و فرصت های خوبی را در داخل و خارج فراهم می کند.

وی گفت: این که برخی می خواهند مشارکت حداقلی رخ دهد، ظلم به مشی امام و مقام معظم رهبری است که همیشه تاکید حداکتری در انتخابات دارند لذا باید دانست این که چه کسی رای می آورد اولویت دوم است و  مهم این است که فرد منتخب با رای بالای مردم انتخاب شود تا اقتدار نظام افزایش یافته و قدرت چانه دزنی در مجامع جهانی را داشته باشیم.

استاندار قزوین بیان کرد: همه دلسوزان نظام باید مشارکت حداکثری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا این مهم محقق شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراها و مجلس متفاوت است زیرا انتخابات ریاست جمهوری یک نوع همه پرسی محسوب می شود که برای کسب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ضروری است و رئیس جمهوری که با رای بالا انتخاب می شود فرصت های بی شماری در کشور رقم خواهد زد و فرصتی برای عبور از بحرانهای بین المللی ایجاد می کند.

استاندار قزوین اظهارداشت: امانتداری همه مجریان و ناظران مورد تاکید ما در استان قزوین است و با همه علائق سیاسی که داریم باید بدانیم که ما مجری، ناظر و بازرس انتخابات هستیم و لازم است از آرای مردم صیانت کنیم.

وی گفت: امروز که امانتدار رای مردم هستیم باید خیلی دقت کنیم تا این امانت بدرستی صیانت شود و غفلت ما در امانتداری مردم قابل جبران نیست.

جمالی پور تصریح کرد: امانتداری کار بسیار سختی است و مانند تیغ دو لبه ای است که اگر مراقبت نکنیم به ما آسیب می زند لذا شما که امروز به عنوان بازرس انتخاب شدید بهترین امانتداران هستید و ضمن احترام به سلائق گوناگون مراقب باشید غفلت نشود.

بازرسان انتخابات چشم بیدار مردمند

استاندار قزوین بازرسان را چشم بیدار مردم در انتخابات ئانست و گفت: شما باید از آرای مردم صیانت کنید تا اعتنماد مردم خدشه دار نشود.

وی بیان کرد: شما امانتداران رای مردم و نظام جمهوری اسلامی هستید و تاکید می کنیم فقط امانتدار باشید و با شجاعت در این راه خطیر گام بردارید و اجازه ندهید نگاه سیاسی بر امانتداری غلبه کند.

جمالی پور اضافه کرد: همه شما در معرض آزمونی بزرگ قرار دارید و باید سربلند بیرون بیایید و بدانید خیانت در امانت عاقبت سختی دارد.

استاندار قزوین گفت: امروز شما چشم بینای مردم و نظام هستید و باید چشم ها را باز کنید تا این مسئولیت خطیر را بدرستی انجام دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین استاندار قزوین جمهوری اسلامی جمالی پور رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت به روستاها

استاندار قزوین از حمایت ویژه دولت و مجموعه مدیریتی استان از روستاهای موفق در موضوع زکات خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان قزوین که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در سایه مودت، برادری و رفاقت مجموعه خدمت‌گذران مردم در استان موضوع زکات مانند بسیاری از موضوعات دیگر با قوت و همت در دست انجام است و امیدواریم استقبال مردم هم در این زمینه روز به روز بیشتر شود. 

وی افزود: فضاهای اقناعی با کمک معتمدین و موجهین به ویژه ائمه جمعه و جماعات در سراسر استان در حال انجام است و منجر به نتایج خوبی هم شده است.

استاندار قزوین، گفت: با توجه به سیاست شورای زکات در سال‌های گذشته مبنی بر برگزاری همایش زکات در روستاهای موفق، رقابتی در بین روستاها و مراکز جمعیتی ایجاد شده است و برای روستاهای موفق در این حوزه ها اختصاص امکانات دولتی بیشتر شده است.

اعلایی تاکید کرد: باید این مدل برگزاری همایش زکات در روستاهای موفق ادامه پیدا کند و حتی در موضوعات دیگر هم می توان از این مدل موفق در راستای استفاده از ظرفیت های مردمی بهره برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • حمایت ویژه دولت از روستا‌های موفق در موضوع زکات
  • توجه ویژه دولت به روستاها