Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۵۲ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند.

شیرانی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۴۸۲ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

فوت ۶ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری تنها در یک شبانه روز

او اضافه کرد: هم اکنون ۴۸۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۴۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته متاسفانه چهار مورد جدید فوتی گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۸۴۵ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۵۵ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی نافچی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه هشتم فروردین ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری این استان اقامت پیدا کردند.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۴ نفر برابر ۶۱.۴۴ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری چهارمحال و بختیاری اقامت پیدا کرده‌اند.

قاسمی افزود: مجموع ۱۶ هزار و ۹۴ نفر اقامت رسمی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان چهارمحال و بختیاری بوده است.

بیشتر بخوانید

اسکان ۳ هزار و ۱۱۱ مسافر نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۴۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

قاسمی ادامه داد: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۶۰ هزار و ۷۷۲ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.
وی اظهار کرد: از این تعداد بازدید ۲۴ هزار و ۳۴۳ مورد مختص جاذبه‌های طبیعی، ۱۱ هزار و ۹۷۳ مورد مربوط به جاذبه‌های تاریخی، ۱۳ هزار و ۴۱۸ مورد مرتبط با جاذبه‌های دست‌ساز، هفت هزار و ۵۳۰ مورد مخصوص جاذبه‌های مذهبی و سه هزار و ۵۰۸ بازدید ویژه موزه‌های چهارمحال و بختیاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اقامت ۲۶ هزار و ۱۹۴ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد