Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما در این وزارتخانه در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم، افزود: مصوبه این پروژه (یک‌هزار واحدی) طی ۱۲ روز در کمیسیون ماده پنج انجام شد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۴ فروردین، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه یک‌هزار واحدی مسکونی – تجاری یاس سفید واوان به تشریح اهمیت احداث این پروژه در ایجاد اشتغال و صاحبخانه شدن مردم پرداخت و اظهار کرد: امروز شاهد یک اقدام تازه در زمینه مسکن و آن‌هم در آخرین روز ماه شعبان معظم هستیم که این موضوع نشانگر اراده مصمم مجموعه حوزه مسکن و شهرسازی در کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن و همچنین با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کشور که باعث مشکلات عدیده در همه حوزه‌ها از جمله تولید مسکن شده است، عنوان کرد: ما در وزارت راه و شهرسازی در تلاشیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، تولید مسکن را تسریع و تسهیل کنیم و تولید و عرضه مسکن را به‌ویژه برای جامعه هدف با توجه به نرخی که مسکن دارد، استطاعت صاحب خانه شدن را فراهم نماییم و شرایطی را در نظر بگیریم تا امید به خانه‌دار شدن، زمان کوتاه‌تری را به خود اختصاص دهد.

اسلامی تأکید کرد: امروز موضوعی که برای ما در کشور مهم است، این است که تولید مسکن باید به یک جریان تبدیل شود تا افرادی که ظرفیت ساخت را دارند، شرایطی برایشان فراهم شود تا همه ظرفیت‌ها و منابع خودشان را در ساخت مسکن به کار گیرند و ما هم تسهیلات مقررات و مانع زدایی را که لازمه کار است فراهم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از بدو ورود به وزارتخانه، با اصلاح سیاست‌ها و تغییر رویکردهایی که انجام شد، تلاش کردیم تا جریان صدور مجوزها به سمت‌وسوی روان‌سازی و تسهیل هدایت شود و نتایج آن امروز در کشور مشهود است.

ببینید|آغاز عملیات اجرایی احداث ٢٣٠٠ واحد مسکونی و خدماتی در اسلامشهر و شهریار با حضور وزیر راه و شهرسازی

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر در فرایند اخذ مجوزها برای شروع کار می‌توان به همین پروژه اشاره کرد. در این پروژه (یک‌هزار واحدی) طی ۱۲ روز مصوبه آن در کمیسیون ماده پنج انجام شد و این‌ها نشانگر روشنی هستند مبنی بر اینکه سیاست‌ها کارکرد واقعی دارند و آن را در عمل مشاهده می‌نماییم.

اسلامی اظهار کرد: هدف واقعی امروز ما در کشور، آرام شدن و آرام کردن فضای پرالتهابی است که در بازارها است که متأسفانه فوق‌العاده لجام‌گسیخته هستند و ابعاد زندگی مردم و پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده‌اند. امیدواریم که هر چه زودتر کشور از این بحران‌ها عبور کند تا بتوان شرایط را عادی‌تر دنبال کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به دو پروژه دیگر مربوط به طرح اقدام ملی مسکن؛ یکی در اسلام‌شهر ۸۰۰ واحد مسکونی و دیگری در شهریار ۵۰۰ واحد مسکونی که مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد، عنوان کرد: این پروژه (اسلامشهر) به دلیل برداشتی که پیمانکار داشت متوقف شده بود که به امید خدا با حضور ما، امروز این پروژه نیز فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

وی با انتقاد از زمان‌بندی ۵ ساله ارائه شده به‌منظور ساخت پروژه یک‌هزار واحدی مسکن از سوی شرکت ایجاد محیط، تصریح کرد: آقای مهندس تابش دستور بدهند تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن هم که از دهک‌های متفاوتی هستند، در همین پروژه حضور پیدا کنند و منابع مردم نیز در آن استفاده شود تا با تزریق آن، راندمان بالاتر برود و بشود کمتر از ۲ سال این مکان، به یک شهرک مسکونی خوب و با کیفیت تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی ایجاد اشتغال مسکن انقلاب اسلامی ویروس مشکلات وزارت راه و شهرسازی جامعه اسلامشهر دولت جامعه راه و شهرسازی مسکن وزارتخانه وزیر راه و شهرسازی یک هزار واحدی تولید مسکن انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی

براساس اعلام آموزش و پرورش، شرط ۲ عنوان درس نهایی و دو عنوان درس غیرنهایی برای استفاده از تک‌ماده حذف شد و دانش آموزان می‌توانند تا ۴ درس را بدون درنظر گرفتن نهایی و یا غیرن‌هایی تک ماده کنند.   به گزارش ایرنا، در این راستا، محمود امانی طهرانی امروز درباره امکان تک‌ماده در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار کرد: پیشتر گفته شده بود که ۲ درس با امتحانات نهایی و ۲ درس با امتحانات غیرن‌هایی می‌توانند از تک ماده استفاده کنند، اما پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهایی شدن همه امتحانات دوره متوسطه دوم، استفاده از تک ماده برای ۴ درس امتحان نهایی میسر شد.   وی افزود: بسیاری از مصوبات اخیر در باب ایجاد سابقه تحصیلی در جهت تسهیل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سنجش و پذیرش دانشجو است.   دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: ضوابط در آیین نامه آموزش دوره دوم متوسطه مشخص شده است که ۲ درس از امتحانات نهایی و ۲ درس در امتحانات داخلی مدرسه بود، اما اکنون همه امتحانات از داخلی تبدیل به نهایی شده است و در واقع این یک مصوبه ویژه به حساب نمی‌آید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد