Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشرف شمسی روز سه شنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی خمین افزود: این برنامه‌ها شامل وبینارهای تخصصی، نقد کتاب، قصه گویی، نشست کتابخوان، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب‌های نورسیده، شاهنامه خوانی و رونمایی از کتاب می‌شود. 
  وی بیان کرد: شرایط کرونایی، فضای کار کردن نهاد کتابخانه ها را متفاوت کرده اما کتابداران  از بستر فضای مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی خمین اضافه کرد: کتابداران این شهرستان با خلاقیت و نوآوری در این زمینه بسیار پویا و فعال وارد عمل شده اند.
معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی فرمانداری خمین نیز در این کارگروه گفت: نهاد کتابخانه ها نقش مهمی در بخش فرهنگی جامعه دارد و موفقیت این مجموعه مستلزم حمایت همه نهادها و ارگان‌ها است.
حسن انصاری تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونا و لزوم ماندن شهروندان در منزل تولید برنامه های ورزشی و مفرح برای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر باید در دستور کار تمام نهادها قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان خمین بستری هستند، ادامه داد: شمار روان باختگان بیشتر از جان باختگان این بیماری است و جامعه به آرامش روحی و تقویت انگیزه شهروندان نیاز دارد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خمین گفت: ماسک زدن و رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم به اقدامات فرهنگی و آموزشی نیاز دارد و برخوردهای سلبی کارساز نیست.
انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای قانون تسهیل ازدواج تصریح کرد: هریک از ادارات باید براساس وظایف ابلاغی برنامه‌هایی را تنظیم و اعلام کنند.
وی با اشاره به پایلوت بودن خمین در اجرای قانون تسهیل ازدواج تاکید کرد: به منظور اجرای این قانون، تخصیص کمک خیران استان مرکزی به این شهرستان ضروری است.
رییس اداره ورزش و جوانان خمین نیز گفت: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی و مدارس سبب ایجاد آسیب‌های اجتماعی و جسمی در بین نوجوانان و خانواده ها شده است.
سعید امجدی افزود: آموزش و پرورش شهرستان باید در حوزه پخش برنامه‌های ورزشی و افزایش تحرک دانش آموزان اقدامات بیشتری انجام دهد.
وی ادامه داد: برنامه‌های ورزشی خوبی از سوی هیات ورزش همگانی خمین تهیه و در فضای منتشر شده است.

شهرستان خمین دارای ۶ باب کتابخانه عمومی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی خمین نهاد كتابخانه های عمومی کشور فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی خمین ویروس کرونا استان مرکزی خمین نهاد كتابخانه های عمومی کشور فضای مجازی اخبار کنکور کتابخانه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.

او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.

نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود