Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@03:37:23 GMT

کاهش تقاضا سکه را ارزان کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۸۰۵۷

کاهش تقاضا سکه را ارزان کرد

خبرگزاری آریا - نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز سه‌شنبه 24 فروردین 1400 با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی طلا و جواهر و کاهش تقاضا، حباب سکه در حال کاهش است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد کشتی آرای، نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در چند روز اخیر، قیمت انس جهانی طلا با نوساناتی حدود 20 دلار مواجه شده و بین نرخ‌های 1728 تا 1745 دلار در تلاطم است افزود: هم اکنون هر انس جهانی طلا 1728 دلار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هم اکنون قیمت سکه طرح جدید 10 میلیون و 500 هزار تومان، سکه طرح قدیم 10 میلیون و 300 هزارتومان، نیم سکه 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 900 هزارتومان و سکه‌های گرمی دو میلیون و 250 هزار تومان بفروش می‌رسد.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در ساعات آینده باقی مانده از امروز، شاهد تغییرات نرخ نباشیم گفت: امروز هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 33 هزار و 500 تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 477 هزار تومان فروخته می‌شود.
همچنین نرخ ارز امروز در بازار با افزایش همراه است. قیمت دلار (تا لحظه تنظیم خبر) 24 هزار و 250 تومان و هر یورو 28 هزار و 360 تومان بفروش می‌رسد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش

به گزارش خبرنگار مهر با افزایش نسبی تقاضا در دقایق میانی و پایانی بازارِ امروز در گروه خودرویی‌ها، می‌توان منتظر اتفاقات خوبی در بازار سهام در روز آینده باشیم. با این وجود همچنان ترس و فشار فروش در بازارِ امروز دیده شد. همین موضوع منجر به منفی شدن شاخص کل و قرار گرفتن ۳۰۴ نماد در محدوده منفی، شد.

با توجه به این اتفاقات، به نظر می‌رسد که فشار فروشِ امروز در معاملات فردا کمی از شدت آن کاسته شود. با این حال، امید می‌رود که در ادامه، تقاضا در بازار تقویت شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود فردا روز مثبت و متعادلی را در بازار سرمایه را شاهد باشیم.

کد خبر 6086539 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد