Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از مسئولین، برگزار کنندگان مسابقات بین المللی دوومیدانی و جامعه ورزشی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، درمتن این پیام امده است:

مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد باغبانباشی با بهترین شرایط برگزاری به ایستگاه پایانی خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقاتی که جدای از کیفیت خوب برگزاری و نتایج کسب شده، تجربه‌ی جدیدی از وفاق و همدلی در مسئولین استان را به خوبی نشان داد.

نزدیک به یک ماه برنامه‌ریزی و تلاش یک هفته‌ای ستاد برگزاری باعث شد تا شهر مشهد مقدس میزبانی سربلند برای هشت کشور خارجی و ۳۲ تیم از سراسر کشور ایران اسلامی باشد.

حضور قابل توجهی از ورزشکاران دختر و آقایان ورزشکار خارجی و ایرانی، رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی، رضایتمندی اکثر ورزشکاران و کادراجرایی، جابجایی رکوردها و برگزاری اولین رویداد بین‌المللی دو ومیدانی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در فضای باز از جمله مهمترین دستاوردهای این رویداد مهم ورزشی بود.

تلاش های شبانه روزی آقای صیامی رئیس پرتلاش فدراسیون دوومیدانی و همکاران ایشان، همراهی و همدلی کم نظیر موسسه تربیت بدنی آستان قدس و همکاری بسیار عالی مدیر محترم بنیاد کرامت و آقای تاج فیروز و نیروهای خدوم تحت امر و حمایت های بی شائبه دکتر کلایی شهردار محترم شهر مشهد و اعضای شورای شهر و مساعدت و پشتیبانی های جناب آقای معتمدیان استاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر خراسان‌رضوی موجبات افتخار و سربلندی ورزش استان را فراهم نمود.

نظارت و همراهی دانشگاه علوم پزشکی در کنار تلاش شبانه روزی اصحاب شریف رسانه باعث شد این مسابقات با بهترین شرایط برگزار شود حضور تمام وقت سرپرست محترم دومیدانی استان و همکارانشان و برنامه ریزی معاونت محترم ورزشی و کارشناسان اداره کل و روابط عمومی باعث شد میهمانان کمترین مشکل را داشته باشند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار جامعه با افتخار ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر از همه این عزیزان و پیشکسوتان و همکاران اعضای ستاد برگزاری از حمایت‌های مقام عالی وزارت و جناب آقای دکتر علی نژاد معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و دبیر کل کمیته ملی المپیک و معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری و حضور ارزشمندشان در مراسم افتتاحیه صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم امیدوارم با بهتر شدن شرایط بیماری کرونا تا پایان سال شاهد برگزاری رویداد های بهتری باشیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فتاحی ورزش و جوانان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است