Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که گفت‎وگو‌های وین با هدف احیای برجام برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری میزان - «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه، می‎گوید «نشست‌های وین درباره با هدف احیای توافق هسته‌ای انجام می‎شود.»

وی که با شبکه اسکای نیوز عربی مصاحبه کرده، می‌گوید «ما نقشه راهی مکمل را به طرف‎های توافق هسته‎ای درباره چگونگی بازگشت به تعهدات برجام  پیشنهاد داده‎ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: عدم توقف فعالیت در نیروگاه بوشهر/ همکاری هسته‌ای روسیه با ایران ادامه می‌یابد روسیه: امیدواریم حادثه نطنز بر مذاکرات هسته‌ای تاثیر نگذارد

در همین حال «عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیئت مذاکره کننده کشورمان، روز سه شنبه، جهت برگزاری ادامه مذکرات با گروه ۱+۴ عازم وین پایتخت اتریش شد.

قرار است دیدار‌ها و رایزنی‌ها با اعضای باقی‌مانده برجام از امروز به صورت دو و چندجانبه آغاز شده و در روز‌های آتی ادامه یابد.

در این دور از گفت‎وگو‌ها نیز نمایندگانی از سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله وزارت نفت و بانک مرکزی در ترکیب هیئت کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام کمیسیون مشترک برجام نشست وین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام کمیسیون مشترک برجام نشست وین هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6083854 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • اعلام شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • لاوروف شرط بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای را گفت
  • شرط روسیه برای بازگشت به معاهده منع جامع آزمایش هسته‌ای
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است