Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «نگین کعبه» در خراسان جنوبی برگزار می شود.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با توجه به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته است تا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقداماتی را در سال جاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به تعطیل بودن کتابخانه ها در مناطق قرمز و نارنجی استان گفت: اکنون فرصت خوبی تا علاقمندان به کتاب با شرکت در مسابقات مختلف کتابخوانی نگذارند چراغ این فرهنگ با ارزش خاموش شود.

 

وی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «نگین کعبه» در خراسان جنوبی برگزار می شود، افزود: این مسابقه با همکاری معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی اجرایی می شود.

 

حاجی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی عنوان کرد: این مسابقه با هدف آشنایی با زندگانی و شخصیت مولای متقیان امام علی (ع) و همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود و به نفرات برتر این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام، دانلود کتاب و شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ 25 فروردین تا 22 اردیبهشت به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی مسابقه کتابخوانی ماه رمضان کتابخانه های عمومی مسابقه کتابخوانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • نمایشگاهی به مناسبت روز معلم در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود
  • کتابخانه عمومی بزمان تجهیز می‌شود