Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حسین اسماعیلی روز سه شنبه در نشست هماهنگی انجمن های فرهنگی و هنری قزوین که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان انجام شد،افزود: علاوه بر این موضوع در حوزه زیرساختی سعی کرده ایم راه اندازی هنرستان هنرهای زیبای دختران در استان برای اولین بار و پیگیری راه اندازی هنرستان هنرهای زیبای پسران را دنبال و پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در سال جدید، برای راه اندازی پلاتو های تخصصی تئاتر و راه اندازی مجتمع های فرهنگی در آوج و مهرگان، پیگیری احداث پردیس سینمایی در محمدیه نیز پیگیری های خود را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در دوره مدیریت جدید تلاش کرده ایم شوراهایی همچون شورای فرهنگ عمومی ،شورای فضای مجازی، شورای اطلاع رسانی را در استان قزوین راه اندازی و احیا کنیم و برنامه هایی همچون تحول فضای مجازی ، تدوین سند توسعه فرهنگی استان، اندازه گیری سرمایه‌های اجتماعی استان را اجرایی سازیم.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین گفت: امیدواریم که سال نو سال بهتری در همه حوزه ها از جمله فرهنگی باشد و با برنامه ریزی مناسب، گشایش‌ های خوبی را برای کشور و استان شاهد باشیم.

  اسماعیلی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته برنامه های بسیار مختلفی را در حوزه های فرهنگی و هنری برگزار کردیم،افزود: یکی از مهم ترین سیاست‌های ما این است که در این خصوص کار را به کاردان بسپاریم تا حوزه‌های تخصصی در انجمن ها شکل بگیرد و فعالان این حوزه که بدون کمترین چشم‌داشتی همواره در کنار مجموعه ما بوده‌اند بیشتر فعالیت داشته باشند.

وی یادآور شد: در سالی که گذشت چند رویداد ملی از جمله جایزه ملی عارف در حوزه تصنیف و ترانه های ایرانی نشان ملی دبیرسیاقی در حوزه زبان و ادبیات فارسی، جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی و در اردیبهشت امسال نیز جشنواره فیلم یادگار را در حوزه فیلم های مستند با موضوع میراث فرهنگی را خواهیم داشت که در جهت معرفی هرچه بیشتر از ظرفیت های فرهنگی استان می تواند اثرگذار باشد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان وجود چنین مدیرانی را یک نعمت برای استان قزوین و به ویژه حوزه فرهنگ و هنر برشمرد و گفت: این دستگاه همیشه در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قرار داشته است.

در پایان این نشست هریک از روسای انجمن های فرهنگی هنری استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر فرهنگ و هنر استان قزوین پرداختند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانشگاه خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دانشگاه خوشنویسی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد استان قزوین راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم

همزمان با موافقت وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان، هدف‌گذاری پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آموزش بخش مهم و حائز اهمیتی است که دارای حوزه اثرگذاری بسیار وسیعی در همه نهادها و بخش‌های پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. دانشگاه‌ها در همه جوامع از یک طرف با تربیت تخصصی افراد، آیندگان جامعه را در همه بخش‌ها آماده می‌سازد و از طرف دیگر با رشد توانایی‌ها، نبوغ و پتانسیل فکری انسان سبب توسعه مرزهای دانش بشری می‌گردد. 

البته در سال‌های اخیر در کشور و به تبع آن در استان کردستان، به دلیل تأکید بیش از حد بر حوزه پژوهش، موضوع آموزش سال به سال کم‌رنگ‌تر شده و انتظار می‌رود که این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آموزش یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که خبرنگار تسنیم عملکرد این حوزه را مورد بررسی قرار داده است.

محمد باقر خادم عرفان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه آموزش به بیش از 3500 دانشجو در 5 دانشکده در استان خبر داد و اظهار داشت: 230 دانشجوی بین‌الملل نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 8 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی PHD و ریزیدنتی بالینی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است، افزود: خوشبختانه مقدمات تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان نیز به خوبی پیش رفته و موافقت‌های کلی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در نیم سال آینده پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی تایمز نیز جایگاه بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: افزایش تعداد دانشجویان و ارتباطات بین‌المللی جزو برنامه اولویت‌دار این دانشگاه بوده که به جد دنبال می‌شود.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی می‌بینید:

.

انتهای پیام/481

دیگر خبرها

  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • در حوزه فرهنگ نیز نیازمند جهش فرهنگی با مشارکت مردمی هستیم
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • پایه‌گذاری جایزه شعر و ادبیات محلی به نام حیدرعلی طالب‌پور بروجنی