Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «شکراله حسن بیگی» عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش استان تهران و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: فروش اموال غیرمنقول که بخش عمده آن به صورت زمیناست مستند به ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به آرا متعدد صادره در هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر اخذ عوارض پس از جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ مصوب شد محاسبه و وصول عوارض صدور پروانه های ساختمانی ناشی از آرا قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای آموزش و پرورش به شهرداری ها ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار داشت: اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش در استان تهران اقدام مطلوبی است که می تواند به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.

اختصاص ۶ ملک  از سوی خیران برای مدرسه سازی

وی همچنین در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود که حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار از این جمعیت دانش آموز است.

حسن بیگی افزود: این آمار نشان می دهد که سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می شود که نشان می دهد امر مدرسه سازی در استان تهران بسیار پراهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی ۶ ملک از سوی خیران به امر مدرسه سازی در استان تهران اختصاص یافت.

برچسب‌ها مدارس شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شهر تهران استان تهران مدارس شهر تهران استان تهران اخبار کنکور استان تهران آموزش و پرورش مدرسه سازی ماده ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۱۰ اثر از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از استان، از دبیرخانه استانی رویداد ملی "مدرسه، منزل، تعالی محصل" مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس دریافت شد که پس از داوری آثار بر اساس سهمیه تعیین شده وزارتخانه ۹ اثر برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.
حشمت اله وفایی افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در قالب سه بخش تجربه نگاری، ایده پردازی و مقاله و پژوهش برگزار می‌شود.
وفایی تصریح کرد: در بخش ایده پردازی؛ زهرا خوشبخت از فرهنگیان و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس میمند، زهرا غلام پور از شهرستان داراب و مهدی نیکوکار اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس ناحیه دو شیراز، به مرحله بعد معرفی شدند.
وی ادامه داد: در بخش تجربه نگاری سهیلا فرحمند از اولیا و فرهنگیان ناحیه دو شیراز، لیلا فرهمند از شهرستان داراب و هاجر خلیفه از ناحیه ۳ شیراز و در بخش مقاله و پژوهش علمی نیز اشرف طیبی منش و فرزانه قدیری به صورت مشترک از اداره اموزش و پرورش عشایری فارس، الهه تمدن و سمیه ابدام از شهرستان خرمبید به مرحله کشوری این رویداد راه یافتند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفی مشارکت خانواده و انجمن اولیا و مربیان در فرآیند‌های تربیتی مدرسه، شناسایی و معرفی تجارب زیسته و نو آوری‌های مؤثر در حوزه تعامل خانواده و مدرسه، شناسایی ظرفیت‌ها و الگو‌های موفق نقش آفرینی انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، بسترسازی جهت تعمیم رویکرد‌ها و راهکار‌های مؤثر مشارکت خانواده در فرآیند‌های تربیتی مدرسه و ...، از اهداف این رویداد ملی است.

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ جهت اجرا در گمرک + جدول
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی