Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:05:00 GMT

راه‌اندازی پویش هر خانه یک محفل انس با قرآن در البرز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۰۸۱

راه‌اندازی پویش هر خانه یک محفل انس با قرآن در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته فهمیده ظهر سه‌شنبه در اولین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان البرز با محوریت تشریح برنامه‌های ماه مبارک که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: بالغ بر ۲۵ برنامه ویژه ایام ماه مبارک رمضان به مناطق از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ارائه کردیم که قابلیت اجرایی در شبکه شاد به صورت مجازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ظرفیت شبکه شاد برای توسعه برنامه‌های قرآنی استفاده می‌شود، تصریح کرد: ادارات کل استان برنامه‌های پیشنهادی و تولیدات قرآنی را در قالب تصویری به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ارسال تا در بین شبکه‌های مختلف پوشش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به راه‌اندازی پویش هر خانه یک محفل انس با قرآن، بیان کرد: به صورت مجازی هر روز صبح از طرف اداره کل آموزش پرورش در تمام مناطق و مدارس یک جز قرآن قبل از شروع درس با دانش آموزان تلاوت می‌شود.

وی با اشاره به آموزش احکام و احادیث قرآنی از طریق کانال قرآن، عترت و نماز در کانال نواحی و مناطق در شبکه شاد خاطرنشان کرد: تفسیر و ترجمه قرآن کریم همه‌روزه با عنوان (راه رستگاری) در فضای مجازی و مناجات خوانی توسط دانش آموزان و همکاران فرهنگی انجام می‌شود.

فهمیده گفت: خواندن قصه‌های زیبای رمضان با موضوع تدبر در قصص قرآن کریم توسط دانش آموزان و بارگذاری در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع اولین روزی که روزه گرفتم

وی با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع اولین روزی که روزه گرفتم مخصوص سنین ۹ تا ۱۵ سال توسط نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: نفر اول تا سوم به تفکیک پسران و دختران در مقطع ابتدایی و متوسطه اول به همراه آثار به استان معرفی می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره عکس با موضوع روزه اولی‌ها برای گروه سنی ۹ تا ۱۵ سال ویژه دختران و پسران از طریق شبکه شاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری پویش هر خانه یک محراب، تصریح کرد: دانش آموزان از برگزاری نماز جماعت در منزل می‌توانند عکس و فیلم جهت بارگذاری در کانال اداره قرآن و عترت اداره کل در شبکه شاد ارسال کنند.

مسابقه عکاسی با موضوع به وقت سحر و افطار ویژه

فهمیده خاطرنشان کرد: مسابقه عکاسی با موضوع به وقت سحر و افطار ویژه مقطع متوسطه دوم نواحی و مناطق آموزش و پرورش برگزار می‌شود دانش آموزان آثارشان را به اداره کل قرآن، عترت و نماز ارسال کنند، به سه عکس برتر به تفکیک جنسیت و مقطع هدایایی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی مجازی از طریق فضای مجازی و شبکه شاد، متذکر شد: معرفی اماکن مذهبی از جمله مساجد، بقاع متبرکه، امامزادگان در فضای مجازی و … از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان آموزش و پرورش استان البرز در بستر شبکه‌های شاد و مجازی است.

کد خبر 5188530

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ بارش باران آموزش و پرورش استان البرز دانش آموزان فضای مجازی شبکه شاد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • قرآن همه چیز ماست
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • پویش «معلم خوب من» در شبکه آموزش