Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@08:46:53 GMT

پويش مجازي مهماني خدا در منطقه2 برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۱۳۶

پويش مجازي مهماني خدا در منطقه2 برگزار مي شود

خبرگزاری آریا- به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی با هدف تقویت  فضای معنوی جامعه، پویش مجازی مهمانی خدا برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، یوسف مزارعی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باتوجه به محدودیت های  ناشی از شرایط کرونا در اجرای برنامه ها، همزمان با  ماه مبارک رمضان  فعالیت های فرهنگی و معنوی در بستر فضای مجازی پیش بینی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای پویش مهمانی خدا اشاره کرد و افزود: به منظور توسعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و معارف دینی، پویش مهمانی خدا  در قالب مسابقه عکاسی سفره افطار ساده  اجرا می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 گفت: با هدف بهره مندی حداکثری روزه‌داران از ایام ماه مبارک رمضان تولیدات فرهنگی و آموزشی  در عناوینی مختلفی همچون  احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان ،قرائت ادعیه و مناجات های ماه مبارک رمضان تهیه و در فضای مجازی منتشر می شود.
مزارعی  نوای نواحی را از مهم ترین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان  برشمرد وگفت:   مراسم آئینی، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای برنامه های مختلفی از قبیل چاووشی خوانی، ساز و نقاره، دمامه زنی  تحت عنوان نوای نواحی  با رعایت اصول بهداشتی در نقاط پر تردد منطقه اجرا می شود.
وی افزود: برگزاری مسابقه و تولید محتوای فرهنگی  همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  و همچنین برگزاری مراسم شب های قدر به صورت مجازی از دیگر برنامه های پیش بینی شده دراین ایام است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پویش مجازی ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی گفت: به منظور تأمین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری شامل ۴ تن گوشت گوساله منجمد، ۱۱ تن مرغ منجمد، ۶۵۰ کیلوگرم سیب، ۱۸ تن شکر خانوار و نیز ۲۰ تن شکر مخصوص قنادی‌ها با قیمت مصوب و با نظارت واحد بازرسی این مدیریت در سطح شهرستان عباس آباد توزیع شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در ایام ماه مبارک رمضان و ایام عید، توزیع ۲۵۰۰ کیسه آرد فوق العاده در نانوایی‌های سطح شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • 916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد
  • روزه‌داری و چگونگی مصرف داروها         
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان