Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه "همزمان با ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود" گفت: به ارزش یک میلیارد تومان بسته معیشتی ویژه نیازمندان تامین شده که تا پایان ماه مبارک افزایش می‌یابد. - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تبریک ماه مبارک رمضان و با اشاره به برنامه‌های سپاه استان بوشهر در این ایام با عظمت اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها در مرکز استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با مشارکت اوقاف و امور خیریه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر اجرا برنامه نوای ملکوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه یاد شده برای دهمین سال پیاپی در مدت 30 روز ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود گفت: این برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا و با توجه به شرایط قرمز کرونایی بوشهر، بدون حضور مردم برگزار و از طریق صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه برنامه نوای ملکوت از ساعت 17 با تفسیر قرآن آغاز می‌شود گفت: پس از تفسیر قرآن، جزء خوانی قرآن کریم به حضور قاریان برجسته قرآنی استان بوشهر آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ختم می‌شود.

سردار رزمجو، افزود: این برنامه غیر از شبکه استانی بوشهر، از شبکه افق، قرآنی و دیگر شبکه‌ها پخش زنده می‌شود.

توزیع 500 هزار بسته معیشتی همزمان با آغاز ماه رمضان توسط بنیاد احسانتداوم کمک مومنانه کرمانشاهی‌ها در ماه رمضان؛ 3000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود20 میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه رمضان میان مددجویان استان بوشهر توزیع می‌شود

وی، تبدیل هر خانه به مسجد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به شرایط قرمز کرونایی و امکان حضور مردم در مراسم ترتیل خوانی وجود ندارد باید هر خانه به عنوان مسجد تبدیل شود و خانواده‌ها از طریق سیمای مرکز بوشهر از این مراسم با شعار هر خانه یک مسجد بهره ببرند.

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود گفت: 2 هزار بسته معیشتی با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود و تا پایان ماه رمضان افزایش می‌یابد.

سردار رزمجو ارزش هر بسته معیشتی را 500 هزار تومان دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون به ارزش یک میلیارد تومان بسته معیشتی تهیه و عملیات توزیع آن ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین امسال تاکنون 6.8 میلیارد تومان بسته معیشتی توسط سپاه استان بوشهر میان نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی استان بوشهر توزیع شده که در ماه مبارک رمضان توزیع تعداد بسته‌های غذایی میان جامعه هدف افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان بسته معیشتی نیازمندان توزیع ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع می شود استان بوشهر ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان