Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در نشست تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، گفت: رمضان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت تبلیغ دین است و  باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبه‌های  بر حق مردم استان را برگزاری مراسم‌های مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و بیان کرد: اگر آیین‌های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شوند جامعه دچار خسران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین یکی دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل را برگزاری جشنواره  مهرواره محله همدل عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح گسترش نشاط، امید و تقویت خود باوری دربین اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام افتخاری افزود:  در این طرح تاکید بر رویکرد اصلی یعنی تحول محله محور ، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، همچنین پررنگ کردن نقش راهبری امام محله در مقابل دیدگاه تصدی گرایانه و تاکید بر ظرفیت‌های محله و پای کار آوردن همه این ظرفیت‌ها دانست.

وی در ادامه نیز برگزاری برنامه‌های قرآنی، مراسم جزءخوانی قرآن  ، برگزاری محافل قرآنی با دعوت از قاریان بین المللی را از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک عنوان کرد و گفت: جشن اولین مهمانی از برنامه‌های فرهنگی این ماه خجسته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم‌افزایی دستگاه‌ها در عملیات رمضان،  پویش مهمان  امام حسنیم و راه‌اندازی پویش‌های همدلی و مواصات ،پویش ملی و رسانه‌ای عملیات یکپارچه رمضان ، تبلیغات محیطی و شهری و همچنین همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی شبکه‌های هئیات و تشکل‌ها از دیگر برنامه های این اداره کل در مبارک مبارک رمضان است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن ماه مبارک رمضان سید رضا افتخاری کهگیلویه و بویراحمد مبارک رمضان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم مطهر رضوی میزبان برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با محور صحن پیامبر اعظم (ص) ساعت ۲۰ در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

مراسم احیای نخستین شب قدر
حجت الاسلام شریعتی نژاد افزود: مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب قدر امشب با قرائت آیات قرآن کبیر قلندرزاده قاری حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر علی برادران و مهدی سروری از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادامه  می‌یابد.
وی گفت: آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد سخنران  و امیر عارف مرثیه سرای این مراسم است.

ویژه برنامه‌های شب ۲۱ ماه مبارک رمضان
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: ویژه برنامه‌های شب ۲۱ ماه مبارک رمضان هم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید قاسم مقدمی، دعای جوشن‌کبیر و مرثیه‌سرایی حاج محمود کریمی برگزار خواهد شد و در ادامه زائران و مجاوران از بیانات حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی  و مراسم قرآن به سَر بهره‌مند خواهند شد.

ترتیل‌خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت
حجت الاسلام شریعتی نژاد ترتیل‌خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت با تلاوت جواد پناهی، رضا گلشاهی و جواد سلیمانی را از بخش‌های آغازین مراسم شب ۲۳ ماه رمضان عنوان کرد.

شب ۲۳ ماه مبارک رمضان
وی افزود: سخنرانی و مراسم قرآن به سَر شب ۲۳ ماه مبارک رمضان را حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود عالی و جعفر ملائکه بر عهده دارند.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی همچنین گفت: در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان دعای روح بخش جوشن کبیر را سید مصطفی الموسوی قرائت می‌کند و حاج احمد واعظی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرثیه‌سرایی و عزاداری در این مراسم را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان
  • حرم مطهر رضوی میزبان برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر
  • «محفل امام حسنی ها» سبب طراوات و نشاط دل ها شد
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • رونق محافل جز خوانی قرآن در منشاد