Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:33:42 GMT

گروگان19ساله پس از10سال آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۴۰۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروگان ۱۹ ساله با تلاش و همکاری پلیس اینترپل ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر پس از ۱۰ سال آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت. ناطقان: سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه سال ۹۰ و ربوده شدن پسر بچه ۹ ساله در بخش «بنت» شهرستان نیکشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر اقدامات گسترده خود را برای روشن شدن موضوع آغاز کردند و با تحقیقات میدانی از اهالی محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ پسر بچه ۹ ساله‌ای را در حالی که در کوچه مشغول بازی بوده است، ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ادامه پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر و همچنین بازجویی‌های صورت گرفته از اولیای فرد ربوده شده هویت آدم ربایان مشخص شد و تلاش برای دستگیری آنها در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پس از پیگیری‌های شبانه روزی، مأموران پلیس آگاهی رد گروگانگیران را به سمت مرز کشور همجوار زده که پس از بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد ربوده شده به آن طرف مرز انتقال داده شده است.

سردار طاهری گفت: اقدامات لازم با همکاری پلیس اینترپل در راستای دستگیری آدم ربایان و آزادی گروگان و بازگشت وی به کشور در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گفت.

وی تصریح کرد: با استفاده از توان پلیس اینترپل ایران و همچنین ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی در نهایت آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را بدون پرداخت هیچ گونه وجهی رها کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ربوده شده پس از رهایی در خاک کشور همجوار از طریق پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگردانده شد، گفت: ربوده شده پس از ۱۰ سال دوری از خانواده سرانجام در پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر به آغوش گرم خانواده بازگشت و موجب خوشحالی بی حد خانواده اش شد.

وی یاد آور شد: ربوده شده پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهارات خود ابن گونه بیان داشت، آدم ربایان که هر ۳ نفر غیر ایرانی بودند وی را به علت اختلافات مالی که با عمویش داشتند از طریق مرز زمینی به یکی از شهرهای کشور همجوار که در آنجا مشغول به کار صرافی بودند، انتقال داده و در آنجا نگهداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پدر فرد ربوده شده از همکاری پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر و همچنین معتمدین و ریش سفیدان محلی به خاطر رهایی فرزندش از چنگال آدم ربایان قدردانی کرد.

وی در پایان با اشاره به جدیت و برخورد قاطع پلیس استان با هر گونه جرایم جنایی و خشن، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری آدم ربایان از طریق پلیس اینترپل ایران و پلیس کشور همجوار تا ختم پرونده همچنان ادامه دارد. منبع: مشرق برچسب ها: گروگان ، آزاد شدن ، نیکشهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گروگان آزاد شدن نیکشهر فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر پلیس اینترپل کشور همجوار آدم ربایان ربوده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر فردا در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.
روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان هم اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس مهرستان نیز امروز غیرحضوری شد.
پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه شنبه غیر حضوری اعلام شد.

 

 روابط عمومی فرمانداری زرآباد هم اعلام کرد، با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد