Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به انتقاد سرمربی تاتنهام از پدرش پس از شکست اخیر سفیدپوشان لندن برابر شیاطین سرخ واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام طبق عادت همیشگی‌اش، یکشنبه شب هم پس از باخت خانگی شاگردانش برابر منچستریونایتد سعی در منحرف کردن اذهان از این اتفاق داشت و از قضا بهانه‌ای خوب هم برای این کار پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بهانه را همتای نروژی‌اش در منچستریونایتد، اولگنار سولسشایر به او داد وقتی که از واکنش اغراق‌‌‌آمیز سون هئونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام به خطای اسکات مک‌تومینای ایراد گرفت. یونایتد بازی را 3 بر یک برد اما سولسشایر در پایان بازی فراموش نکرد که سون چگونه با واکنش خود سعی در مجاب کردن داور برای اخراج بازیکن حریف داشت و به همین دلیل در نشست خبری پس از بازی گفت: اگر پسر من بخواهد اینگونه خودش را سه دقیقه روی زمین بیندازد و کاری کند که هر 10 هم‌تیمی‌اش دور و بر او جمع شوند تا برای بلند شدن از زمین کمکش کنند، فکر نکنم که هیچ چیزی برای خوردن پیدا و شکمش را سیر کند. چیزی که من الان می‌گویم همان چیزی است که بعد از اولین رویارویی‌ام با تاتنهام گفتم. در آن بازی ما فریب نخوردیم اما داور فریب خورد.

ژوزه مورینیو که از اظهارات سولسشایر شاکی بود به او اینگونه پاسخ داد: سون (هئونگ مین) خوش‌شانس است که پدرش آدم بهتری از اوله (سولسشایر) است. چون به عنوان یک پدر شما همیشه باید شکم فرزندتان را سیر کنید، فرقی نمی‌کند از کاری که آنها انجام می‌دهند خوش‌تان بیاید یا نه. اگر برای سیر کردن آنها مجبور به دزدی هم شوید، دزدی می‌کنید. بنابراین من (از واکنش سولسشایر) بسیار مأیوس شدم. من به خود اوله هم گفتم که درباره حرف‌هایش چه فکر می‌کنم.

سولسشایر به جنگ لفظی خود با مورینیو ادامه نداد اما این بار پسر او «نواه» به جنگ آقای خاص رفت. فرزند 20 ساله سولسشایر که برای تیم کریستیانسوند نروژ بازی می‌کند، به نشریه تیدنس کراو نروژ گفت: بله من هم یکشنبه کلی خندیدم. شکم من همیشه سیر می‌شود. از این بابت می‌توانم به همه اطمینان خاطر بدهم. مکس (ویلیامسن، هم‌تیمی نواه در تیم کریستیانسوند) هم پیش از تمرینات‌مان از من پرسید که آیا به من غذا داده شده یا نه. من هرگز طوری که سون به زمین انداخت، خودم را نقش بر زمین نکرده‌ام. فکر می‌کنم که مورینیو به این حرفش می‌خواست که اذهان را از اینکه تیمش باخته منحرف کند.

واکنش تند مورینیو به اظهارات سولسشایر درباره سون

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام منچستریونایتد اولگنار سولسشایر ژوزه مورینیو تاتنهام منچستریونایتد اولگنار سولسشایر ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان