Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع دورتموند با اشاره به این که امیدوار است بازیکنان باتجربه تیم به دیدار فردا برسند، گفت هر کاری در توانش است برای مهار مهاجم منچسترسیتی انجام خواهد داد.

در آستانه دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دورتموند و منچسترسیتی، مانوئل آکانجی، مدافع دورتموند در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد اهمیت حضور در مرحله یک چهارم نهایی

حس خوبی دارد. اولین بار است که در این مرحله بازی می کنم. در بازی رفت تجربه خوبی داشتم و هر کاری در توانمان باشد انجام می دهیم تا بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم.

در مورد مهار آگوئرو

قبلا مقابل او بازی نکرده ام اما منتظر تقابل با او هستم. او یکی از بازیکنان دنیای فوتبال است. باید ببینیم او در ترکیب قرار می گیرد یا ژسوس یا شاید مانند دیدار رفت آنها با مهاجمی دیگر بازی کردند. با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا مهاجم حریف را مهار کنم.

در مورد تاثیر غیبت رویس

او بازیکنی مهم برای ماست. اخیرا نمایش های خوبی داشته و کاپیتان ما است. امیدوارم فردا بتواند بازی کند. 

در مورد اهمیت هوملس و بازیکنان جوان

هوملس و رویس بازیکنانی مهم هستند. هر دوی آنها تجربه زیادی در لیگ قهرمانان دارند و کمک زیادی به ما می کنند اما به بازیکنان جوان هم نیاز داریم. برای صعود به دور بعد به تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه نیاز داریم.

 

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم دلخوری سرمربی نساجی از یحیی گل محمدی / ساکت الهامی از ابراهیم شکوری شکایت کرد تدبیر عجیب هندی ها؛ پرسپولیسی ها ساعت 8 صبح تمرین کنند برترین های قرن با ستار همدانی: ایویچ بهترین مربی بود | هافبک دفاعی مگر داریم به جز کریم باقری؟! پاسخ پسر سولسشر به مورینیو: او می خواست حواس رسانه ها را از باختش پرت کند! الگری قبل اخراج از یوونتوس: از شر رونالدو خلاص شوید چون او مانع پیشرفت تیم است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مهاجم بایرن به رئال نمی‌رسند

به گزارش قدس آنلاین، بایرن مونیخ فصل دشواری را سپری می‌کند. دست این تیم از جام های داخلی کوتاه مانده ولی هر طور که بود توانست خود را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند و حالا باید به مصاف رئال مادرید برود. بایرن یک بار در سال ۲۰۱۲ در این مرحله رئال را حذف کرده بود.توماس توخل که در نشست خبری بازی با یونیون برلین شرکت کرده بود، در مورد وضعیت دو مهاجم خود برای بازی رفت مقابل رئال (یازده اردیبهشت) ابراز نگرانی کرد.

توخل گفت گنابری و سانه کار دشواری برای رسیدن به بازی رفت برابر رئال خواهند داشت: «گنابری مشکلش کمی پیچیده است و در حال مبارزه با زمان برای رسیدن به رئال است. ما نمی‌خواهیم به او فشاری وارد کنیم، ولی خودش سخت تلاش می‌کند. برای بازی رفت دشوار بتوان روی او حساب کرد و در بازی برگشت خواهیم دید.»

توخل ادامه داد: «مشکل سانه کمتر از گنابری است، ولی او نیز مصدومیت عضلانی دارد و با درد در حال مبارزه است. قطعا هر دو بازیکن برای بازی با یونیون در دسترس نیستند. ما هفته بعد شرایطشان را دوباره بررسی خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • می‌خواهم بایستم؛ داستان مردی که با صعود دورتموند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زندگی بازگشت
  • انریکه: اول دورتموند را ببریم، به رئال هم می‌رسیم
  • دو مهاجم بایرن به رئال نمی‌رسند