Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:20:08 GMT

کلوپ: برابر رئال چیزی برای از دست دادن نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۹۶۸۵

کلوپ: برابر رئال چیزی برای از دست دادن نداریم

یورگن کلوپ مدعی شد رئال مادرید با تمام قوا در دیدار فردا شب حاضر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت و در اسپانیا با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید شد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان نداشته باشد. در آستانه مسابقه برگشت، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری حاضر شده و به تمجید از تونی کروس، هافبک آلمانی و خطرناک رئال مادرید پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احتمال بازگشت برابر رئال مادرید: "وقتی در دیدار رفت با نتیجه 1-3 مغلوب می شوید یعنی چیز زیادی برای از دست دادن ندارید و باید در مسابقه برگشت سخت تلاش کنید. نتیجه نشان داد رئال مادرید بهتر از ما بوده، اما این تنها دیدار رفت بود. ما باید تلاش کنیم خودمان را به حریف غالب کنیم و البته غیبت تماشاگران نیز مشکل اضافی دیگری است.

 

ما چند سال پیش با دورتموند مقابل رئال مادرید بازی کرده و در بازی رفت 0-3 شکست خوردیم. پیش از دیدار برگشت روزنامه نگاران از من پرسیدند که آیا همه چیز تمام شده یا نه و من گفتم احتمالا این اتفاق رخ داده، اما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ در دیدار برگشت تا دقیقه 36 دو بار به گل رسیده بودیم. موضوع مهم تر برای من عملکرد تیم است. ما باید تلاش کنیم تا پیروز شویم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد و ما چیزی برای از دست دادن نداریم."

 

 

شرایط فعلی حریف: "رئال مادرید بعد از برتری مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو به مصاف ما می آید و باید حواس مان جمع باشد. آنها نیز فصلی پرفشار و پر از بازیکنان مصدوم را طی کرده اند و از این حیث هر دو تیم شبیه هم هستیم. روزهای تعیین کننده فصل فرا رسیده و من تردیدی ندارم رئال مادرید با تمام قوا آماده این دیدار خواهد بود.

 

هیچ تیمی نمی خواهد دروازه اش را باز شده ببیند و این دیدار نیز فرقی با دیگر مسابقات ندارد. اما من نمی دانم تیمی در جهان وجود دارد که بتواند موقعیتی به رئال مادرید ندهد یا خیر، اما به هر حال مسابقه با نتیجه 0-0 شروع خواهد شد."

 

درخشش تونی کروس در بازی رفت: "او از زمان بسیار جوانی بازیکن بزرگی بود و حالا به یکی از موفق ترین بازیکنان جهان تبدیل شده است. تونی کروس هنوز سن خیلی زیادی نداشته و آینده بزرگی پیش رو دارد. ما خیلی خوب یکدیگر را نمی شناسیم، اما من سالهاست کروس را تحسین کرده ام."

لیورپول رئال مادرید یورگن کلوپ (سرمربی) تونی کروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول رئال مادرید یورگن کلوپ سرمربی تونی کروس رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره شکست خانگی مردانش برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: به رئال مادرید به خاطر مقاومتش در دفاع تا آخرین دقیقه بازی تبریک می‌گویم. آنها کارشان را خیلی خوب انجام دادند و ما در توجه به جزئیات برای رسیدن به گل خوب کار نکردیم. فکر می‌کنم در سه بازی قبلی‌مان برابر رئال هم عملکرد خوبی داشتیم. در برنابئو هم عملکردمان همینطور بود و من به‌عنوان سرمربی تیم تنها چیزی که می‌توانم از بازیکنانم بخواهم همین است.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش مقابل رئال مادرید بدشانسی آورده است، گفت: یوهان کرایف می‌گفت که چیزی به‌عنوان شانس وجود ندارد و من هم با او موافقم. نتوانستیم گل بعدی را بزنیم در حالی که هر کاری می‌شد برای رسیدن به گل انجام دادیم، اما طوری که ما این بازی را باختیم مزخرف‌ترین شکلی است که یک تیم می‌تواند بازنده باشد. همیشه نمی‌توان برنده بود، اما ما تلاش‌مان را کردیم. بیشتر از این چه چیزی می‌توانستم از بازیکنانم بخواهم؟ بیشتر از این نمی‌شد کاری انجام دهیم.

سرمربی سیتی درباره ضربات پنالتی هم خاطر نشان کرد: گاهی اوقات در پنالتی‌ها شما برنده هستید و گاهی اوقات هم نه اما واقعیت این است که با وجود دفاع خوب حریف ما هم در جریان بازی آنطور که باید از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با این وجود همه بازیکنان ما در سطحی بالا بازی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پپ گواردیولا بهترین سرمربی سال 2023 جهان پپ گواردیولا: بازیکنانم سوپرمن هستند!

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • تونی کروس در وضعیتی که ندیده بودیم (عکس)
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ