Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «کیومرث رحیمی» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: کارشناسان اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو به همراه مأموران نیروی انتظامی، پس از اخذ دستور  قضایی یک منزل مسکونی  را که در آن به صورت غیرمجاز اقدام به تولید عرقیات می‌ شد شناسایی و  اقلام و دستگاه‌های آن را توقیف کردند.

وی اظهار داشت: در این کارگاه محصولات در شرایطی کاملا غیربهداشتی با برچسب جعلی تحت عنوان شرکت دارو گیاهی «شاهوی زاگرس» تولید و به بازار عرضه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این اقلام کشف شده شامل ۴۰ گالن عرقیات (حدود ۵۰۰ لیتر) چند دستگاه عرق گیری و نیز مقدار زیادی برچسب است.

رحیمی افزود: پرونده این واحد شناسایی شده برای طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 وی اظهار داشت: از مردم می خواهیم هنگام خرید فرآورده های طبیعی و سنتی بسته بندی شده حتماً به تاریخ تولید، انقضاء و نیز پروانه‌های بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به شماره ۰۸۳۳۴۲۷۸۵۴۱ بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اطلاع دهند.

گفته می شود، حدود ۴۰۰ عطاری در استان کرمانشاه وجود دارد که ۶۰ درصد آنها فاقد مجوز هستند و تنها ۴۰ درصد آنها (حدود ۱۳۰ عطاری) با مجوز فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها داروی گیاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه داروسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داروی گیاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه داروی گیاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه داروسازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اقبال شاکری استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از شهر جدید هشتگرد با نام جدید "مهستان" گفت: بخشی از اراضی ساخته شده در این منطقه مربوط به اراضی می‌شود که مردم از شرکت عمرانی شهر هشتگرد خریداری کرده‌اند و بخش دیگر آن ساخت و سازهایی است که توسط شرکت عمرانی هشتگرد درحال انجام است و حدود ۱۱ هزار واحد از این واحدهای مسکونی تا ۶ ماه آینده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه از این ۱۱ هزار واحد، حدود ۷ هزار واحد آن تا پایان اردیبهشت ماه تحویل داده می‌شود، خاطر نشان کرد: ۸۰ واحد از واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مجتمع‌ها قرار دارد که امیدواریم تا پایان اردیبهشت تحویل داده شود.

شاکری اضافه کرد: حدود ۴ هزار واحد ساختمان درهفته دولت (شهریور) واگذار می‌شود که ۲۰ واحد از این اراضی مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیرمی‌شود. در تلاش هستیم تا پایان شهریور سال جاری کل واحدهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع در هشتگرد تحویل داده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شهر جدید مهستان براساس طرح تفصیلی، حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را در خودش جای دهد. در حال حاضر جمعیت این منطقه حدود ۲۰۰ هزار نفر است. این منطقه دارای مجتمع های رفاهی، ورزشی، آموزشی و مسجد و یک واحد نیروی انتظامی در آن مستقر است. فضای سبز قابل توجهی دارد، مسیرهای دسترسی به معابر و شریان‌های داخلی شهر برقرار و در حال تکمیل است.

وی تاسیس ایستگاه مترو را از دیگر مزیت‌های اضافه شده به این منطقه دانست و یادآور شد: هنوز شرکت متروی تهران مدیریت آن را بر عهده نگرفته است و توسط شرکت عمرانی هشتگرد اداره می‌شود و در طول روز حدود دو هزار نفر را جابه جا می‌کند. فاصله حرکت قطارهای این لاین حدود یک ساعت و نیم است و هنوز خطوط تاکسی یا ون یا اتوبوس درنظر گرفته نشده است.

شاکری با ابراز امیدواری از اینکه شرکت مترو تهران و حومه این بخش را تحویل بگیرد، تاکید کرد: برای توسعه این منطقه نیاز است چند نکته مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که در فصول مختلف سال نیروی کار برای ساخت و سازها کم می‌شود به منظور به کارگیری از اتباع خارجی لازم است نیروی انتظامی با کارگاه‌های ساخت و ساز همکاری کند تا کارگران مورد نیاز کارگاه‌ها تامین شوند؛ ضمن آنکه باید میان نظام مهندسی و مسکن نهضت ملی از جهت بکارگیری مجری ذی صلاح همکاری‌های بیشتری صورت گیرد تا هزینه اضافی به مردم تحمیل نشود.

کد خبر 6085506

دیگر خبرها

  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است