Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مس سونگون با پیروزی مقابل کراپ الوند صدرنشین قاطع لیگ برتر فوتسال شد.

به گزارش ایسنا، پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با انجام سه دیدار در شهرهای الوند، ساوه و کرج به پایان رسید.

دیدار حساس تیم‌های کراپ و مس سونگون ورزقان در سالن الوند در حالی برگزار شد که میزبان در ابتدای بازی برخلاف جریان موفق به گلی زیبا توسط مهدی جاوید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار بی امان مسی‌ها بر روی دروازه میهمان خود از این لحظه آغاز شد.

شاگردان علی افضل با نمایش یک بازی یک طرفه فشار بی امان را روی دروازه میهمان خود به وجود آوردند که درخشش گلر کراپی ها مانع از از به ثمر رسیدن گل های زیاد شد با این حال پاس زیبای مسلم اولادقباد را سالار آقاپور به زیبایی وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برود.

مس سونگون ورزقان در نیمه دوم بازی هجومی خود را ادامه داد و توانست سه گل پیاپی وارد دروازه کند اما کراپ به خودش آمد و موفق شد بازی را به نتیجه حداقل ۴ بر ۳ بکشاند. تیم فوتسال کراپ در واپسین ثانیه ها روی به بازی پاورپلی آورد. اما دفاع منطقی مس مانع از دریافت گل شد تا این بازی با همین نتیجه به سود مس سونگون ورزقان به پایان برود.

اما در دیدار تیم های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان که در سالن انقلاب کرج برگزار می شد شاگردان وحید شمسایی توسط علی اصغر حسن زاده خیلی زود به گل اول خود دست پیدا کردند گلی که از سوی شهاب طالبی برای میزبان پاسخ داده شد اما این پایان کار نبود چراکه گل دوم گیتی‌پسندی ها نیز توسط سعید احمد عباسی وارد دروازه مقاومت البرز شد تا این نیمه با پیروزی ۲ بر یک به سود گیتی پسند به پایان برود.

نیمه دوم این بازی با موقعیت های زیادی برای هر دو تیم همراه بود اما گیتی‌پسند نتوانست از گل برتری خود دفاع کند و برای بار دوم دروازه اش گشوده شد تا در نهایت این بازی نیز با تساوی ۲ بر ۲ به ضرر نماینده اصفهان به پایان برود.

در سومین بازی امروز فرش آرا مشهد در سالن فجر ساوه مهمان سن ایچ بود نیمه اول این بازی با از دست رفتن موقعیت های زیاد توسط شاگردان اصغری مقدم همراه بود تعدد خطاهای زیاد فرش آرا در این نیمه باعث ۵ خطا شدن این تیم و پنالتی نقطه دوم به سود میزبان شد که اولین ضربه را سید علی مروتی وارد دروازه نماینده خراسان کرد تا سن ایچ با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شود.

نیمه دوم این بازی با کش و قوس های زیادی همراه بود امامیزبان پا پس نگذاشت موفق شد تا دومین گل خود را نیز وارد دروازه فرش‌آرا کند و در نهایت نیز با همین نتیجه سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال پایان برود وارد دروازه مس سونگون گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن در بازی هفته سی‌ام لیگ فرانسه از لیون میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-1 برنده شد.

ویدئو: 330683

پی‌اس‌جی که در دو بازی از سه گذشته خانگی مقابل لیون شکست خورده بود و در این بازی با روحیه بالا ظاهر شد تا حریفش را شکست دهد.

حملات میزبان موجب شد تا دروازه لیون خیلی زود باز شود. پس از پاس بردلی بارکولا به محوطه جریمه، ویتینیا سعی کرد توپ را به سمت دروازه ارسال کند که پس از برخورد با نمانیا ماتیچ وارد دروازه شد و در دقیقه 3 پاری سن ژرمن جلو افتاد.

این گل برنامه‌های لیون را بهم ریخت و تیم میهمان خیلی زودتر گل دوم را دریافت کرد. در دقیقه 6 ارسال کرنر توسط بارکولا با ضربه سر لوکاس برالدو همراه شد و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

بازی بعد از دو گل زودهنگام پاری سن ژرمن با افت قابل توجهی همراه شد و دو تیم بازی را خیلی متعادل دنبال می‌کردند تا اینکه یک تکل دروازه لیون را نجات داد. تکل به موقع اوبِرین مانع از رسیدن شوت پرقدرت رندال کولو موآنی به سمت دروازه شد.

لیون از شوک دو گل زودهنگام خارج نشده بود و بیشتر در تلاش بود گل‌های دیگری دریافت نکند که همین موضوع پی‌اس‌جی را بیشتر به سمت دروازه نزدیک می‌کرد.

در دقیقه 33 روی سانتر دقیق اشرف حکیمی به فضای بین مدافعان لیون، گونچالو راموس موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند و سومین گلزن این بازی باشد.

در دقیقه 34 یکبار دیگر میزبان فرصت گلزنی داشت اما ضربه خطرناک بارکولا روی ارسال اشرف حکیمی به تیرک برخورد کرد و دور شد. برخلاف جریان بازی این لیون بود که به گل رسید!

ارنست نوآما بعد از پاس میتلند نیلز به سمت محوطه جریمه پی‌اس‌جی حرکت کرد و درحالیکه مدافعان برای مهار او تلاش نمی‌کردند او موفق شد با ضربه پای چپ توپ را دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به گل تبدیل کند.

نیمه اول تماشایی دنبال می‌شد و لیون به دنبال کاهش تفاضل بود و در دقیقه 39 ضربه خطرناک نوآما این بار به تیرک عمودی برخورد کرد و بلوکه شد. این حملات موجب نشد که پی‌اس‌جی دلسرد شده و دست از حمله بکشد.

روی صدحمله سریع ویتینیا توپ را را به وارن زئیر-امری پاس داد و او در فضای خالی به مارکو آسنسیو پاس داد که او هم ترجیح داد توپ را در نزدیکی دروازه خالی دور از دستان دروازه‌بان به سمت راموس بفرستد تا او را ضربه پای راست دبل کند.

پاری سن ژرمن با این نتیجه پرگل نیمه اول را به پایان رساند و با روحیه بالا به رختکن رفت.

لیون نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و اتفاقات نیمه اول را فراموش کرده بود تا با فشار بیشتری به سمت دروازه پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه تلاش کند. در دقیقه 55 ضربه خطرناک به سمت دروازه را دوناروما با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

مکسنس کاکورت در دقیقه 63 یک فرصت خطرناک دیگر را روی دروازه میزبان ایجاد کرد و دوناروما بار دیگر دروازه‌اش را نجات داد.

لوئیس انریکه که را تفاضل شکل گرفته کسب سه امتیاز را ممکن می‌دید با نزدیک شدن به اواسط نیمه دوم چند تعویض دفاعی انجام داد تا هم به بازیکنان اصلی استراحت دهد و هم برتری تیمش را حفظ کند.

با این تغییرات لیونل نتوانست موقعیت اثرگذار دیگر را خلق کند و پی‌اس‌جی هم بازی را بیشتر در میانه میدان دنبال می‌کرد تا از فشار به سمت دروازه اش جلوگیری کرده و هم بازی را اینطور مدیریت کند.

لیون تا پایان اثر خاصی روی نتیجه بازی نداشت تا شکست را پذیرفته و پاری سن ژرمن 66 امتیازی شد. صدرنشین اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به موناکو رده دومی فاصله کمتری با قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تعویض‌های طلایی ربیعی برای پایان کابوس!
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی