Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما آقای محمود ابراهیمی در همایشی که روز یکشنبه موخ بیست و دوم فروردین ۱۴۰۰ در جمع شرکای تجاری و نمایندگان رسمی فروش اظهار نمودند، با اجرای فاز های۳ و۴ توسعه و افزایش سطح زیر بنای تولید تا چهارصد هزار  مربع، گروه پاکشوما تبدیل به بزرگترین کارخانه لوازم خانگی در سطح کشورهای منطقه خاورمیانه خواهد شد و این تازه شروع ماجراهای بزرگ صنعتی این گروه است!

گروه پاکشوما در سال ۱۳۹۹ با رشد تولید هم اکنون بالاترین سهم بازار را در بازار انواع ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در اختیار دارد؛ همچنین ایشان عنوان نمودند که قصد داریم با خرید تجهیزات تست و آزمایشگاهی پیشرفته، به زودی آزمایشگاه گروه پاکشوما را مفتخر به آزمایشگاه همکار استاندارد ایران (آکردویته) در انواع محصولات لوازم خانگی (ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،جاروبرقی،یخچال فریزر و کولر گازی) کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن بیان داشتند که تجهیزات تولید و تست یخچال فریزر این گروه با همکاری شرکت های comi ایتالیا، ABB  سوئیس و تجهیزات رباتیک از طریق KUKA آلمان تامین شده است.

لازم به ذکر است که پاکشوما در سال ۱۳۹۹ یکی از صادرکننده های نمونه در کشور بوده و قصد دارد تا سال ۱۴۰۲ به ۱۵ کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی کالاهای خود را صادرنماید.

گروه پاکشوما در حال حاضر متنوع ترین سبد برندهای لوازم خانگی ( پرتفولیو )را در ایران داراست و با چندین برند اروپایی، آسیایی و ایرانی محصولات تولیدی گروه را به بازار عرضه میکند و در حال توسعه همکاری های تجاری با برندهای مختلف بین المللی بیشتری در سطح دنیا است.

گروه پاکشوما تا چند ماه دیگر از بزرگترین کارخانه تولید کولرگازی  و تهویه مطبوع ایران (فاز ۳ توسعه) با ظرفیت ۰۰۰/۳۰۰ دستگاه در سال رونمایی خواهد کرد.

 ۴۵/٢٢٣٢٢٣

کد خبر 1504567

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حراج خرده فروشی برخط اموال تملیکی در ۶ استان کهگیلویه و بویر احمد، تهران، قم، شیراز، کرمان و اصفهان آغاز شده است. شرکت کنندگان امروز می‌توانند تا ساعت ۱۹ قیمت‌های پیشنهادی را برای کالاهای مختلف ارائه کنند و فردا نتایج اعلام می‌شود.

در این حراج خرده‌فروشی، ۱۰۰ ردیف کالا از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شده است.

خریداران از سه سامانه سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی می‌توانند در این حراج شرکت کنند.

سامانه حراج خرده فروشی از خردادماه سال ۱۴۰۲ راه اندازی شد که تا پایان سال گذشته، تعداد ۲۶۳ مرحله حراج خرده فروشی در ۲۵ استان کشور برگزار شد. در این مراحل ۶ هزار و ۵۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه شد که ارزش کالاهای فروش رفته در این حراج‌ها ۴۰ میلیارد تومان بود.

کد خبر 6085290

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد