Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:52:46 GMT

تفاوت بزرگ بارسا با رئال؛ تن و بدن بلوگرانا می لرزد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۱۰۱

تفاوت بزرگ بارسا با رئال؛ تن و بدن بلوگرانا می لرزد

بارسلونا در فصول اخیر و به خصوص امسال نتوانسته در بازی های بزرگ فصل نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، هر دو ال کلاسیکوی فصل را رئال مادرید از بارسلونا برد. آبان گذشته رئال در نوکمپ 1-3 برنده شد و شنبه شب هم توانست در دی استفانو 2-1 بر آبی اناری ها پیروز شود.

بارسا دیگر بازی حساس فصل یعنی برابر اتلتیکو را نیز در متروپولیتانو 1-0 باخته تا از سه دوئل کلیدی لالیگا هیچ امتیازی کسب نکرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه بعد بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو خواهد بود و باید دید نتیجه چه خواهد شد.

 

 

 

 

رئال در دو مصاف رفت و برگشت با بارسا و اتلتیکو توانسته 3 برد و یک تساوی کسب کند و بارسا به امتیازی نرسیده است. این شاید بزرگترین تفاوت بارسا و رئال مادرید در فصل جاری بوده است.

 

رئال در لیگ قهرمانان هر دو بازی رفت و برگشت خود برابر اینتر و آتالانتا را برد و در بازی رفت یک چهارم نهایی نیز بر لیورپول پیروز شد. بارسا اما برابر یوونتوس در دور گروهی یک برد و یک باخت کسب کرد و برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی نیز در خانه 1-4 باخت و در زمین حریف نیز به تساوی 1-1 رسید و حذف شد.

 

 

 

 

دوست داران بارسا شکست های 3-0 از رم، 4-0 از لیورپول و 8-2 از بایرن در سه سال گذشته را هنوز فراموش نکرده اند و به نظر می رسد بارسا با گام هایی لرزان وارد بازی های بزرگ می شود. حتی رونالد کومان هم نتوانست این نقیصه را برطرف کند و اینگونه غیرممکن است که بارسا در اروپا به موفقیت برسد و امسال هم ممکن است لالیگا را از دست بدهد.

فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، توانست از بارسا و اتلتیکو 8 امتیاز بگیرد. بارسا برابر رئال اتلتیکو نیز تنها 3 امتیاز گرفت.

 

 

ال کلاسیکو رئال مادرید لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادرید لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو نبردی تعیین کننده در راه قهرمانی لالیگا بود. بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال داشت و باید دیشب در برنابئو برنده می‌شد تا امیدهایش را زنده کند اما گل دقیقه 91 جود بلینگام اجازه نداد بارسا به یک امتیاز هم برسد.

رئال حالا یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و به فاصله تنها 6 هفته تا پایان فصل، هفت امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند. ضمن اینکه رئال در بازی‌های رودررو با بارسا نیز بهتر نتیجه گرفته و هر دو را برده است که این هم یک مزیت دیگر است.

رئال و بارسا در سه هفته پیش رو بازی‌های مهمی پیش رو دارند. رئال جمعه به زمین سوسیداد می‌رود و بارسا دوشنبه میزبان والنسیاست. در هفته 34 رئال میزبان کادیز است و بارسا به زمین خیرونا می‌رود. رئال در هفته 35 میهمان گراناداست و بارسا میزبان سوسیداد. با فرض اینکه رئال و بارسا دو بازی بعدی خود را برنده شوند، رئال می‌تواند در هفته 35 و تساوی برابر گرانادا نیز قهرمانی خود را قطعی کند. 

بدیهی است که در صورت امتیاز از دست دادن بارسا در دو بازی بعدی و برتری رئال، قهرمانی رئال زودتر نیز مسجل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2