Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@19:49:37 GMT

دوره توجیهی داوران زورخانه ای برگزار گردید

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۰۵۳۱

دوره توجیهی داوران زورخانه ای برگزار گردید

برابر تقویم آموزشی سال 1400 و به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از استان های کشور به ویژه تهران، "دوره توجیهی داوران ورزش زورخانه ای" به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مرحله اول این دوره آموزشی و رویداد ملی از ورزش زورخانه ای که به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان به صورت دو کلاس مجزا و در روز متوالی برگزار خواهد شد، در روز سه شنبه 24 فروردین ماه سالجاری از ساعت 14 الی 18 با حضور 50 نفر از داوران زورخانه ای استان های کرمان، اصفهان،  مازندران،  چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه و خراسان رضوی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین نامه مسابقات زورخانه ای، مهارت های فردی و میانداری انفرادی از اصلی ترین مباحثی بود که در این نشست توسط سیدحسن سبزواری (سر مدرس و ناظر دوره) و آقایان محسن عطایی (اصفهان)، حبیب الله سفالیان زاده (کرمانشاه)، کوروش عباسی (مازندران)، مهدی روشتی (گلستان)، مهدی زارعی (همدان) و سیدغلامرضا ترابی (کرمان) از دیگر مدرسین این دوره  برای اعضای شرکت کننده در این کارگاه آموزشی جزییات آن مرور گردید.

در پایان این دوره آموزشی توسط مدرسین به پرسش ها و اشکالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

مرحله دوم این دوره آموزشی با حضور داوران زورخانه ای استان های البرز، همدان، تهران، خوزستان، گلستان، فارس، خراسان جنوبی و ستاد کل نیروهای مسلح فردا چهارشنبه 25 فروردین ماه از ساعت 14 الی 18 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان