Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان غذاودارو آمریکا و مراکز مقابله با بیماری‌ها در این کشور پس از لخته شدن خون در شش زن در آمریکا پس از تزریق واکسن آمریکایی «جانسون‌اندجانسون»‏، خواستار توقف استفاده از این واکسن شدند.

به گزارش مشرق، نشریه دیلی میل در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که پس از آنکه شش زن در آمریکا پس از تزریق واکسن آمریکایی «جانسون اند جانسون» دچار لخته خون شدند‏، سازمان غذا و دارو آمریکا و مراکز مقابله با بیماری‌ها در این کشور درخواست کردند که استفاده از این واکسن را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مقام فدرال از ایالت درخواست کرده‌اند که استفاده از این واکسن را متوقف کنند.

گفتنی است که تاکنون ۷ میلیون نفر در آمریکا واکسن جانسون اند جانسون را تزریق کرده‌اند و شش نفری که دچار لخته خون شدند در رده سنی ۱۸ تا ۴۸ سال بودند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سازمان غذا و دارو آمریکا آمریکا جانسون اندجانسون جانسون اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت جو بایدن به دلیل انتقادهای اخیرش از این رژیم و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن بابت جنگ غزه انجام شدن این حمله تلافی‌جویانه را تسهیل کرده است.

به گزارش ایسنا، «مایک جانسون»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه است در بیانیه‌ای با درخواست برای تقویت حمایت‌های واشنگتن از رژیم صهیونیستی مدعی شد: «همچنان که اسرائیل با حمله از جانب ایران مواجه می‌شود آمریکا باید عزم کامل ما برای ایستادن در کنار متحد حیاتی را نشان دهد. جهان باید از این مطمئن شود: اسرائیل تنها نیست.»

او در ادامه این بیانیه ادعا کرد: «من به تعامل با کاخ سفید ادامه خواهم داد تا روی یک پیام مناسب تاکید کنم. این که دولت جو بایدن اسرائیل را تضعیف و خوشایند ایران کار کرد و به رخ دادن این تحولات وحشتناک کمک کرد.»

این صحبت‌های جانسون بعد از آن مطرح شد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا چند روز قبل خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در مدیریت جنگ غزه دچار اشتباه شده و از او خواست محموله‌های کمکی بشردوستانه را در حجم بالا وارد نوار غزه کند.

جانسون همچنین به همراه «استیو اسکالایز»، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود برای تغییر در دستورکار این مجلس در چند روز آینده با هدف اولویت دادن به تصویب قوانینی در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته پایگاه «واشنگتن تایمز» جانسون احتمالا برای تصویب کمک‌های نظامی جدیدی برای این رژیم تلاش خواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس نمایندگان کوتاه آمد/ لایحه کمک به کی‌یف به رای گذاشته می‌شود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • وعده جانسون برای تصویب لایحه کمک به اسرائیل
  • رییس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد