Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور به اختلافات نباید دامن بزنیم و رفتارهای زشتی مانند آبروی همدیگر را بردن باید به شدت پرهیز کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در دومین نشست هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات پرشور به اختلافات نباید دامن بزنیم و رفتارهای زشتی مانند آبروی همدیگر را بردن باید به شدت پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه به خاطر منافع ملی باید منافع سیاسی را کنار بگذاریم، اضافه کرد: با توجه به اینکه حضور پررنگ مردم در انتخابات نوعی همه پرسی برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، باید همه مدیران، مسئولان و نخبگان سیاسی استان قزوین اختلافات بیهوده را کنار گذاشته و برای برگزاری انتخاباتی پرشور همدل شوند.

جمالی‌پور همچنین با تاکید بر نقش اثرگذار و مهم فعالیت بازرسان و ناظران انتخاباتی ادامه داد: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخاب باید نماینده امین مردم در فرآیند و مراحل برگزاری انتخابات باشند و هر بازرسی که چشم خود را بر روی تخلف‌های انتخاباتی ببندد، مرتکب خیانت در امانت شده و باید این جرم را بپذیرد.

جابه‌جایی آرا خیانتی توبه‌ناپذیر است

استاندار قزوین با یادآوری اینکه خیانت در امانت توبه‌پذیر و توبه‌بردار نیست، تصریح کرد: جابه‌جایی آرای مردم حتی در حد یک رأی هم خیانت محسوب می‌شود و فرد خاطی نمی‌تواند این کار زشت و نکوهیده را با هیچ توبه‌ای جبران کند؛ چرا که حق‌الناس مردم از دست رفته و دیگر هم باز نخواهد گشت.

جمالی‌پور انتخابات را عرصه قدرت گرفتن مردم برای پیشرفت‌های بزرگ دانست و افزود: چرخش مدیریتی و حاکمیتی بزرگ‌ترین ویژگی انتخابات است که در آن مردم رای به تغییر یک دولت داده و دولتی را انتخاب می‌کنند که منافع کشور را بهتر تامین و برای رفع مشکلات بهتر تدبیر کند.

بازرسان انتخاباتی قزوین هفته اول اردیبهشت انتخاب می‌شوند

رئیس هیئت بازرسی در انتخابات استان قزوین هم در ادامه این جلسه از انتخابات مجموعه بازرسان و ناظر انتخاباتی استان در هفته نخست اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: با این همه تبلیغات زودهنگام و قبل از موعد مقرر و رسمی توسط بازرسان هیئت نظارت رصد می‌شود و عواقب قانونی در حوزه تایید صلاحیت را برای نامزدهای شورای شهر در پی خواهد داشت.

عیسی قبادی اضافه کرد: در حال حاضر رصد فضای مجازی نشان می‌دهد که بیشتر نامزدها و کاندیداها تایید صلاحیت‌شده توسط هیئت‌های اجرایی قانون را رعایت کرده و حتی در زمینه رسانه‌ای شدن اسامی تایید صلاحیت‌شده‌ها هم این موضوع به خوبی مراعات شده است.

تعداد شعب انتخاباتی به دلیل کرونا در استان قزوین افزایش می‌یابداستاندار قزوین: زمینه حضور همه سلایق در انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم شوداستاندار قزوین: شورای شهر و روستا جای کار سیاسی نیست

وی با تاکید بر لزوم به‌کارگیری نیروهای جوان و پرانرژی در حوزه نظارت و بازرسی ادامه داد: قطب اجرایی نظارت در انتخابات باید به دست جوانان کاربلد بیفتد و در این زمینه رهنمودها و تجربیات اعضای هیئت نظارت می‌تواند در هدایت بازرسان جوان تاثیرگذار باشد؛ با این حال در چینش نیروهای نظارتی از ترکیب تجربه و جوانی بهره خواهیم ‌گرفت تا دچار غافلگیری‌های رایج انتخاباتی نشویم.

وی یادآور شد: ناظران و بازرسان انتخاباتی با ملاحظات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برگزیده می‌شوند تا ابتلا به کرونا مانع فعالیت نظارتی و بازرسی‌های آنها نشود.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات استانداری قزوین انتخابات استانداری قزوین برای برگزاری انتخابات استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 206 نفر از نمایندگان مجلس درباره تقدیر و تشکر از تولید و پخش  ویژه برنامه‌های انتخابات مجلس، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توسط رسانه ملی را قرائت کرد. 

 متن بیانیه به شرح زیر است:

رسانه ملی، فراگیرترین و مهم ترین رسانه-دانشگاه کشور، نقش بی بدیلی در تربیت دینی جامعه، و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی، در ابعاد داخلی و بین المللی دارد.

 این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی، ضمن ایجاد طراوت معنویت و امید و ایمان در متن و بطن جامعه، در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.

گواه این درخشش، ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع تلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی «محفل» نمود بارز آن بوده است.

 در دیگرسو، رسانه ملی با ایجاد ظرفیت های جدید و تولید برنامه‌های متنوع؛ متعدد در قالب های مختلف، ضمن هم افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات، زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند را فراهم کرد.

 بر همین اساس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صداوسیما، مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته، و تلاش های رئیس سازمان صداوسیما، جناب آقای دکتر پیمان جبلی، و همکاران پرتلاش و سخت کوش ایشان در رسانه ملی اعلام می دارند.

 والسلام علیکم و رحمه الله

دیگر خبرها

  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است