Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - غلام رضا سلیمانی گفت: با توجه به برگزاری مجامع در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری تمامی شرکت ها ملزم به همکاری جامع و ارائه به موقع صورت های مالی،گزارشات هیات مدیره و اطلاعات کامل و به موقع به حسابرسان مستقل شرکت ها هستند تا حسابرسان بتوانند در زمان تعیین شده گزارشات خود را برای برگزاری مجامع ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در جلسه مشترک با مدیران حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت های تابعه تاصیکو ضمن تاکید بر برگزاری به موقع مجامع براساس برنامه زمانبندی اعلام شده، گفت: با توجه به برگزاری مجامع در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری تمامی شرکت ها ملزم به همکاری جامع و ارائه به موقع صورت های مالی،گزارشات هیات مدیره و اطلاعات کامل و به موقع به حسابرسان مستقل شرکت ها هستند تا حسابرسان بتوانند در زمان تعیین شده گزارشات خود را برای برگزاری مجامع ارائه کنند.
در ادامه این جلسه مدیران حسابرسی شرکت ها تاکید کردند جهت ارائه به موقع گزارشات لازم است شرکت ها صورت های مالی، گزارش های هیات مدیره و سایر اطلاعات درخواستی را به موقع در اختیار آنان قرار دهند.
گفتنی است؛ این جلسه در راستای ارتقای شفافیت و اجرای دستور العمل ها و ابلاغیه های شستا مبنی بر برگزاری مجامع در کوتاه ترین زمان ممکن پس از پایان سال مالی، اخذ گزارش مقبول و کاهش بند های حسابرسی و بازرس قانونی گزارش های حسابرسی شرکت های تاصیکو با رعایت تمامی استاندارد های حسابداری، برگزار شد.
روابط عمومی تاصیکو

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری مجامع شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری جشنواره «نوروز کریمانه» در شیراز اظهار کرد: امشب برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) در جشنواره نوروز کریمانه برگزار می‌شود. 

او افزود: این جشنواره مذهبی، فرهنگی، گردشگری هر شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در محور زندیه شیراز (مقابل مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ کریم‌خانی) برگزار می‌شود و مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نورزی هم قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: اجرای مراسم مذهبی، ویژه‌برنامه‌های آیینی رمضانی مردم فارس، برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر‌های استان در این جشنواره اجرا می‌شود. 

ثابت اقلیدی همچنین به برگزاری مسابقه شناخت جاذبه‌ها و آثار تاریخی این استان در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این مسابقه نیز هر شب برگزار می‌شود و به نفرات برتر بلیت رایگان اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین اقامت رایگان در هتل‌های استان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان