Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:52:10 GMT

بازیکن سابق استقلال در جمع 100 سرمایه گذار برتر دنیا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۸۱۳۱۴

بازیکن سابق استقلال در جمع 100 سرمایه گذار برتر دنیا

نشریه فوربس 100 سرمایه گذار برتر جهان را معرفی کرده و پژمان نوزاد، بازیکن سابق استقلال در رتبه پانزدهم این لیست جای گرفته است.   به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوزاد که در گذشته سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، حالا در لیست 100 سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین در سال 2014 و در ایالت متحده جایزه الیس نیز به پژمان نوزاد اهدا شد. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که قادر به حفظ ارتباط و پاسداشت میراث قومی و گذشته خود نیز هستند. پژمان نوزاد در مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی می کرد که هدایت این تیم بر عهده محمد صلاحی بود و ستاره هایی چون مجید نامجومطلق، محسن گروسی و رسول غنی زاده نیز در این تیم مشغول به بازی کردن بودند. پژمان نوزاد در ادامه روی به حضور در عرصه رسانه آورده و در نشریه ابراز ورزشی فعالیت می کرد.   پژمان نوزاد، در دهه 1980 به همراه خانواده اش از تهران مهاجرت کرده و در ادامه در یک فرش فروشی در پالو آلتو در کالیفرنیا مشغول به کار شد. در این صنعت بود که پژمان نوزاد الفبای تکنولوژی را پیش از پیشرفت بزرگ خودآموخت و در ادامه صاحبان آن فرش فروشی یک صندوق سرمایه گذاری تاسیس کردند. حالا پژمان نووزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی 50 میلیارد دلار برآورد شده است.   به همین علت، پژمان نوزاد امسال در کنار شریک خود مر هرشنسون امسال برای اولین بار در لیست 100 سرمایه گذار برتر جهان در نشریه فوربس جای گرفته و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.  لینک کوتاه: asriran.com/003GiA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع

علی قنبری کارشناس انرژی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قراردادهای بخش نفت به دلیل حجم قابل توجه نفت می‌تواند سود آور باشد، گفت: نه تنها چین با قرار داد ۲۵ ساله‌ای که با ایران دارد بلکه هر کشوری که با ما قرار دادی منعقد کند بازی دو سر برد برای طرفیت است.

به گفته این کارشناس انرژی در صورتی که کشور ما سودآوری برای سرمایه گذاران داشته باشد می‌تواند سرمایه گذارانی را به خود جذب کند.

این کارشناس انرژی در خاتمه اضافه کرد: با وجود تحریم‌ها بسیاری از کشورها بی میل به سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران نیستند اما باید امتیازاتی در اختیار آنها قرار بگیرد تا سرمایه گذاری سود آوری داشته باشند و در این بخش سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 6078635 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!