Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از محیط بانان و محیط زیست کشور گفت: با دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتیجه قطعی و نهایی ۱۲۷پرونده مفتوح و بلاتکلیف محیط بانان شهید تا پایان ماه مبارک رمضان مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جمشید محبت خانی" روز سه شنبه در جلسه ای که با هدف احراز شهادت محیط بانان شهید با حضور مهندس "سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ۱۴۵ نفر از محیط بانان پرتلاش در راه حفاظت از محیط زیست کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که متاسفانه ۸۰ درصد از پرونده های متشکله بنا به دلایل مختلف مورد رسیدگی قرار نگرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عدم وجود اداره ای مستقل در سازمان محیط زیست کشور برای تکمیل پرونده شهدای محیط بان و عدم تشکیل یگان حفاظت تا سال ۸۸ از عمده دلایل تاخیر در رسیدگی به امور محیط بانان شهید می باشد، افزود: حسب پیشنهاد و پیگیری های یگان حفاظت برای ساماندهی و احقاق حقوق شهدای عرصه محیط زیست، مرکز امور ایثارگران از سال ۹۸ تشکیل و تسریع در روند تکمیل مستندات قانونی و رسیدگی به این امور در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه حمایت از محیط بان حمایت از زیست بوم کشور است از پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تسریع در احراز شهادت اولین شهدای محیط بان سال جاری که اخیرا هنگام حراست از منطقه حفاظت شده "فیله خاصه" زنجان جان عزیز خود را نثار کردند قدردانی کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه شغل محیط بانی از مشاغل سخت و دشوار اما ارزشمند و محیط بانان از اقشار بسیار زحمتکش کشورمان هستند، افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ محیط بان در ۶۰۴ پاسگاه محیط بانی مشغول حراست و حفاظت از زیست بوم کشور می باشند که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسئولان هستند.

تعیین تکلیف ۱۲۷ پرونده محیط بان شهید

در این جلسه مهندس "سعید اوحدی"؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از اقدامات ارزنده یگان حفاظت محیط زیست و پلیس پیشگیری ناجا در تامین امنیت حیات وحش و حقوق حقه مجاهدان محیط زیست به تشریح روند رسیدگی اداری به پرونده‌ شهدای والا مقام در بنیاد پرداخت.

این مقام مسئول با اعلام آمادگی برای حمایت همه جانبه از شهدای محیط بان اظهار داشت: با همت کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده ۱۲۷ محیط بان شهید تا پایان ماه مبارک رمضان بررسی و نتیجه قطعی و نهایی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003GiF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدای محیط بان یگان حفاظت محیط بانان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد رحیمی در جلسه شورای اشتغال استان ایلام اظهار داشت: تا کنون ۶۵۷ فقره پرونده تسهیلات حوزه اشتغال ایثارگران به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۵۱۸ فقره تسهیلات جذب شده است.   وی مبلغ تسهیلات جذب شده حوزه اشتغال جامعه ایثارگران استان را ۷۸۹ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اقدام‌ها و فعالیت‌های ماندگاری در دولت برای جامعه ایثارگران استان همانند اشتغال در حوزه جامعه ایثارگری استان صورت گرفته است.   رحیمی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایلام تبدیل وضعیت شده است، ابراز کرد: استان ایلام در بحث تبدیل وضعیت‌های شاغلین ایثارگر مقام اول کشور را کسب کرده است.   وی گفت: آزمون اشتغال خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به همت دولت سیزدهم برگزار می‌شود و در این آزمون ۴۶۸ نفر در استان جذب دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.   سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اضافه کرد: مشوق‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای واحد‌های تولیدی متقاضی جذب جامعه هدف ایثارگران مثل معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است.   رحیمی تصریح کرد: در حال حاضر فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد از محل تبصره ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور برای تصدی۴۶۷ پست اداری در استان ایلام تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت نام دارند و آزمون نیز در پایان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸۷ متخلف محیط زیست در قزوین
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۵ شهر مازندران
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شده است
  • جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام