Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه کارگروه تخصصی سفارش و توزیع کتب درسی در زمینه هماهنگی و برنامه ریزی و توجیه اعضای کارگروه و اطلاع رسانی به مدارس برای اهتمام در ثبت سفارش تمامی دانش آموزان و توزیع صحیح کتاب‌های درسی تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود افزود: مدارس می‌بایست آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به روز رسانی و در اولین فرصت دانش آموزان را برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ثبت نام نمایند.

عبدی پور بیان داشت: کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم، کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و دانش آموزان استثنایی از طریق ثبت سفارش انجام می‌شود و ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی نیز از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com میسر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دوره آمادگی تکمیلی پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی از ۱۴۰۰/۱/۲۲ آغاز و تا ۱۴۰۰/۳/۲۲ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی نیز ۱۴۰۰/۱/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۳/۲۲ خواهد بود.

او اظهار داشت: زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی نوآموزان آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی) و پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی) از ۱۴۰۰/۴/۶ آغاز و تا ۱۴۰۰/۶/۹ ادامه خواهد داشت و زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه، پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی، پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه دهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۶ آغاز و تا ۱۴۰۰/۶/۱۵ است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب درسی دانش آموزان ثبت سفارش کتاب های درسی حرفه ای استثنایی درسی دانش آموزان دوره اول متوسطه دوره دوم متوسطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۸۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود اما به دلیل درجریان بودن هماهنگی‌های نهایی میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه وبودجه، زمان آغاز ثبت سفارش به تعویق افتاد.

هم‌اکنون ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی(استثنایی) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی(استثنایی) از ۱۰ تیرآغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم نیز از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده توزیع می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت